Nautika opšta... > Iskustva sa vode

UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu

<< < (2/17) > >>

Terca:
Eto ispade da ipak postoji neki racio iza odluke da se peca u plovnom putu... izgleda da nisu baš baš debili nego su spremni da se svesno izlože nekom riziku, ne samo riziku da ga nehotice podavi nedovoljno vešt ili neoprezan lađar nego uključujući i rizik da pecaju na kenjari i da ribu valjaju najpre po ugostiteljskim objektima  ha čije posetioce takođe pomalo izlažu zdravstvenom riziku, a riziku izlažu  i riblji fond jer mpr i drugar iz prethodnog posta prekrši barem par propisa, i izlovljavajući, i prodajući.

Elem ne slažem se da je tekst dobar jer se iz njega ne vidi prosta činjenica da je na tom mestu, i ne samo na tom mestu nego na skoro 10 km (od 1250 - 1261) zabranjen privredni i sportski ribolov malim plovilima.
Drugari iz UPLS imaju pristup saopšenjima brodarstvu i arhivi i lako bi mogli to objaviti (može i par puta) da bi svima bilo jasnije.

Isto tako bi mogli da citiraju saopštenja brodarstvu koja se odnose na ograničenja brzine plovidbe, zabranu povlačenja vode i pravljenja talasa, pa bi videli da i drugari lađari gaze propise, ali da ne ubijamo temu sad.

Kada bi svi sve to iščitali onda bi videli da su i drugi drugari iz našeg okruženja često u prekršaju... recimo tu je zabranjena noćna plovidba sportskim čamcima (za sport i razonodu), da ne kažem da je zabranjeno i sidrenje blizu tvrđave, i danju, a naročito noću (doduše ništa se ne kaže o novogodišnjem noćnom kupanju  ha ha ha ).

Ono što bi nam svima postalo nejasno kao onda Vode Vojvodine izdaju dozvole za privredni ribolov za tu stacionažu (ne verujem da računaju da se privredni ribolov obavlja sa obale na koricu leba). Iliti, ako je taj Dunav ribolovno područe, i njime upravljaju Vode Vojvodine, šta tu ima da se trpa nekakva Kapetanija... a opet ako je vodni put kao što jeste i postoje zabrane kao što postoje, kakve crne dozvole...

I još bi nam iz tog teksta i iz sadržaja drugih propisa postalo nejasno ko to zapravo ganja pecaroše-kenjaroše kad u Novom Sadu ne postoji odeljenje rečne policije, a ni Inspekcija plovidbe nema plovilo (nasuprot onom što pišu drugari iz UPLS)...  a verujte mi da nema, njihov čamac bismo prepoznali po belom rombu oivičenim plvom bojom...

Meni je odavno nejsno kako bilo kakva policija (iliti neko iz strukture MUP) vrši nadzor nad sprovođenjem uredbe o uslovima za plovidbu i pravilima plovidbe na unutrašnjim vodama, jer je to mimo propisa, koliko god da lično smatram da je neophodno da se prisustvom nadležnih organa osigura poštovanje propisa (obratite pažnju: organa koji JESU nadležni)...

Suma sumarum, kad vidimo ko sve u NS krši propise, od čega onda treba da se krene? Od pecaroša?

zankiki:
Kao što reče naš kolega, nisu to pecaroši...

Terca:
Pa dobro, jel onda od tih što nisu pecaroši?

zankiki:
Jašta... Kapiram da retko na koji način možeš izazvati veću opasnost nego kad se sidriš i pecaš u plovnom putu...

Dora:
Vozim biciklo tim kejom baš često i tu mi je polazna tačka, stanem uvek malo da pogledam pre nego "odjurim"  Prvo mi nisu jasni ovi što sede baš iznad kenjare i pecaju a i ti "profesionalci" nekad se baš naredjaju i kapiram da su na granici plovnog puta ali opet.. Na granici su zato što brod ide (što bi rekao naš kolega Terca za nas automobilaše) preko nosa, siroma se trudi da ode desno ali ga Dunav nosi popreko u obalu. Skraćuju mu manevarski prostor  jer bi možda mogao ranije da natera pramac na desno ali je tu čamac. Kad god naidje brod stanem da pogledam kako manevriše u krivini. Često je pecaroški čamac baš blizu...
Za ostale propise nemam pojma ali ovo mi smeta iako ne teram šlep :)

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju