Nautika opšta... > Iskustva sa vode

UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu

<< < (5/17) > >>

Terca:
ebaga, to je tek monstruozna tema u SRB i NS...

elem ti splavovi nisu plovni objekti nego plutajući objekti, i ovi propisi se ne odnose na njih (a to znači da nisu u prekršaju po plovidbenim propisima). Oni nisu "usidreni gde se ne sme" nego su postavljeni na vodno zemljište koje se daje u zakup po planu koji pravi nadležno ministarstvo (poljoprivreda i ekologija odnosno Srbija vode u njihovo ime) osim u BGD (Beograd vode) i APV gde to radi sekretarijat za poljioprivredu, odnosno Javno preduzeće koje je formirano u te svrhe a to su kod nas Vode Vojvodine...

Tu je dalje procedura da oni vade vodoprivredne uslove, pa sačine projekat, pa potom vade vodoprivrednu saglasnost, pa izveštaj o isupnjenosti uslova, pa sklapaju ugovor sa Vodama Vojvodine, pa po odredbama tog ugovora kod lokalne samouprave (gradska uprava za privredu) vade vodoprivrednu dozvolu, pa na osnovu te dozvole vade odobrenje za korišćenje obale i dela vodenog pojasa kod gradske uprave za saobraćaj... i ako to imaju onda su 100% legalni.

Gde je tu sakriven odnos sa plovnim putem i Kapetanijom? Nadležna kapetanija izdaje nautičke uslove za postavljenje objekata u okviru vodoprivrednih uslova, a osim toga tehničku ispravnost utvrđuje Uprava za utvrđivanje sposobnosti brodova za plovidbu (jer se ti objekti postavljaju u privredne svrhe), na osnovu čijeg zapisnika kapetanija samo vrši upis plutajućeg objekta u poseban registar (zato registracije imaju -P), propisuje dežurstva i tako to.

E sad pazi, većina njih jeste registrovana *skoro svi( i imaju oko 50-70% papira... Do kraja legalne procedure nije moguće stići jer je npr procedura za izdavanje ovog poslednjeg navedenog papira propisana gradskom odlukom o nameni površina iz 1991. godine, otkad je prošlo 6 država, i zahtevaju se npr urbanistički uslovi ili saglasnost organa koji više ne postoje ili se po novijim zakonima ne izdaju.

Lek je da se vodi upravni postupak koji je nemoguće okončati u jednom običnom životnom veku, ili da se samo postavi, koristi se neprimenjivanje propisa, tutne se raznim inspekcijama po koja parica i tura pića, plate se kazne koje su prihvatljive u odnosu na promet... dopiši sam.

Kao što rekoh monstruozna tema.

Kabe:
Jezivo. Jednom rečju, zreli smo za kompletan RESTART.

Drivee:
Istina ali to i nije realno, jer ljude koji su pokvarili masinu treba zameniti a kod nas sve uvek isti. Nema smisla za restart.

Bećar:
Ako plovite Begejom...

POTEŠKOĆE U PLOVIDBI BEGEJOM 13.09.2019.

Na 8 km reke Begej, onemogućeno je bezbedno odvijanje plovidbe zbog nagomilanih ( bočno povezanih objekata) koji stoje privezani uz levu obalu reke Begej kod brodogradilista. Zauzeto je 70% vodene povrsine  i plovni put je zatvoren za bezbedno odvijanje plovidbe. Apelujemo na nadležno ministarstvo i inspekciju plovidbe da omoguće normalno i bezbedno odvijanje plovidbe na pomenutom delu reke Begej. U blizini pomenutog mesta nalazi se i prevodnica Stajićevo čime je dodatno ugrožena bezbednost plovidbe.

Upravni odbor UPLS

https://udruzenjeladjara.com/blog/2019/09/13/poteskoce-u-plovidbi-begejom-13-09-2019/

Kolibri:
https://udruzenjeladjara.com/blog/2019/09/21/bezbednosne-preporuke-za-plovidbu-u-zoni-novog-sada/

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju