E, ovako treba... > Plovila
Premix Sajka
Dzonz:
Nikako da stignem da dopunim temu i napišem komentar od prošle godine vezano za brod, i nadam se da mi nećete zameriti što o ovome pišem u ovoj temi, a ne u onoj gde se pominju majstori za izbegavanje.
Prošle godine sam preuzeo brod u oktobru mesecu umesto u junu kako je bilo ugovoreno, i sve to nakon urgencija mog advokata kod firme Poliester Priboj u čije sam Beogradsko predstavništvo (MV Poliplast) oterao brod da se radi, a čime mi je kompletna sezona propala. Radovi su na kraju urađeni oko 70% od onoga što sam očekivao (prvobitno ugovorio), jer sam bio doveden do toga da sam hteo samo da dobijem svoj brod nazad sa do tada urađenim radovima.
Brodić sam spustio u vodu 07.10 umesto u periodu do 30.06, čime sam uspeo da izvučem prošle sezone dve vožnje, jednu od NBG do marine i jednu od Višnjice do Grocke i nazad. Sve bi to bilo ok da nije počela da mi puca i da se ljušti crvena farna na nadvodnom delu. Dodarno keder guma nije bila adekvatno zašrafljena po obodu i počela je da spada. Shodno tome kontaktirao sam majstora iz Grocke (čovek kod koga sam i trebao da teram prvobitno brod ali zbog gužve i mogućnosti da počne sa radom tek oko avgusta sam se odlučio za pomenutu firmu), koji mi je nakon pregleda rekao da je crvena boja u stvari antialgin koji su prefarbali preko osnovne boje, i dogovorili smo se da ga prešmirgla i ponovo prefarba u belo.
Nakon što sam dovezao brod do Grocke (treća vožnja od preuzimanja prošle godine) i izvukao ga napolje primetio sam da su se farba i katran kompletno skinuli sa centralne kobilice gde je ranije bilo vidljivo krpljenje i za šta mi je rečeno da je to ok zakrpljeno i da nije potrebno da se dira.
Dzonz:
Evo slika čisto da se vidi o čemu pričam.
Dzonz:
Probao sam da učitam i neke snimke kako sve to dole oko kobilice izgleda nakon što su počeli arovi ali moguće da nisam uspeo zbog veličine fajlova i admin odobrenja. Elem, sada nakon što je izvađen brod i detaljno pregledano sve dogovoreno je da se detaljno pregledaju sva mesta gde je krpljeno i da se popravi sve gde treba uz ponovno farbanje donje polovine čamca. Dodatno kako mi je prilikom kiše curila voda u kabinu na mestima gde su bili zašrafljeni rukohvati i gde je usled toga krenulo da buđa drvo dogovoreno je i da se sve to sanira i da se prefarbaju rukohvati.
Od dodatnih radova tu je montaža novog nosača sonde sonara, montaža nosača vanbrodskog motora, ugradnja brodskog rezervoara za gorivo, spuštanje usisa iz wc-a do vode kako bi mogao da uzima vodu iz reke (usis je postavljen iznad vodene linije) i popravka čizme motora koja funkcionalno ispravna ali vizuelno loše prvobitno odrađena.
Ovom prilikom sam zbog krpljenja korita dobio i dve revizije u kabini.
Dzonz:
Evo nekih slika navedenih radova
Dzonz:
Evo i slika čizme motora koju sam pomenuo
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju