E, ovako treba... > Tomos

Tomos 4-crvena svecica

(1/2) > >>

bratsaja:
Imam T4 koji je bio u jako losem stanju pa sam resio da probam sam da napravim nesto od njega.Uspeo sam da ga dovedem do stanja da van vode upali na pola kanapa (zamenjena komplet elektronika,kardan koji je proslajfovao,magnet koji je provrteo,stavljen originalni plovak karburatora jer je prethodni glavio,nova membrana pumpe,svecica i svasta jos nesto),ali kad stavim motor u vodu ne radi kako treba.Kao da kasni gas,okrenem rucicu ali ne primi gas odmah,sto se kaze "ne reze".Danas sam skinuo klip i svecicu posle par sati rada i svecica je crvenkasta a klip je veoma zagaravljen.U svakom slucaju stavljam nov klip jer sam vec probao da menjam samo karike,oa cu videti sta ce da kaze.
Zanima me zasto je svecica crvena,sta to govori o motoru i zasto garavi klip?Prosli put kada sam ga skinuo karike su skroz zapekle tako da sam ih jedva jedva odlepio od klipa i stavio nove ali vidim da opet pravi garez.




















Dora:
Svetla boja svećice kaže da nema dosta goriva, tamna ili čadjava kaže da ima previše goriva... Ova crvenkasta je izmedju. Čadjavi klip ako ima previše nesagorelog goriva ili u slučaju dvotaknog motora previše ulja za podmazivanje. Da ima koksa i na glavi rekao bih da je prebogata smeša ali je glava čista. Za pravilan rad je bitno pretpaljenje i dobra varnica uz naravno potrebnu količinu goriva. Prerano paljenje će izazvati gubitak snage, detonacije i oštećenej karika i kanala a kasno će uz gubitak snage napraviti crne naslage ali neće razvaliti klip...

Nikad nisam radio neki T4 ali APN jesam, treba da su slični. Ukoliko je magnet malo jači mora biti i svećica odgovarajuće toplotne moći.

Moja dva centa :)

bratsaja:
Mesavinu pravim 4 posto,mozda je to previse masno?

budens72:
Auuuu....pa bas si ga zamastio

2% za T4

Bakara:
I ja stavljam 2% poslednjih 15 godina, i pokazalo se dobro thumbup

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju