Opšta...Tu smo... > Stigao sam !!!
Pozdrav
Igor 820:
Poštovani Mileta, Oblak, Bakara, Zox
hvala Vam na dobrodošlici.
Nisam baš najveštiji na forumima, pa ovog trenutka nisam uneo i sliku broda (što bi olakšalo "prepoznavanje"), ali nadam se da ću i to uraditi.
Ne bi me iznenadilo ni da smo se već sreli, ali i ako nismo biće prilike. Radujem se našem susretu na vodi.
zveki66:
Dobro dosao Igore......meni jos vise dobrodosao dok sam procitao da imas tog Narvala 820. Salji slike sto pre da nadjem bar nesto na tom camcu sto mi se ne dopada pa da mi bude lakse.
Igor 820:
Poštovani Zveki,
LSI:
Имали смо пре неколико година на овом форуму тему о овом чамцу.
Писано је тада и било је похвала и критика али не сећам се да се јавио неко ко је био власник, неко ко је имао лично искуство.
Једни су причали о моделу изложеном на сајму, док су други писали о искуствима неких њихових пријатеља, што би се рекло - рекла казала!
Ја сам више пута гледао огласе и питао сам се зашто је тај чамац толико скуп?
Ето сад прилике да нам власник, из прве руке опише своја искуства.
Колико сам разумео, један проблем постоји, а то је положај ванбродског мотора. Колико је то заиста проблем?
Има ли још нешто у стилу "нико чашу меда не попи, док је чашом жучи не загрчи" (или тако некако)?
Igor 820:
Zveki,
prethodna poruka koju sam ti pisao je otišla pre nego što sam je završio, dečije bolesti na forumu... U svakom slučaju, evo još jedne slike Narvala. Slike unutrašnjosti broda tražim, pa ću i njih priložiti. Do proleća i susreta na vodi imamo vremena da se vidimo i u marini i uz kaficu razmenimo iskustva o našim ladjama
Pozdrav za LSI,
Kao što sam rekao vlasnik sam ovog Narvala duže od 5 godina i sve u svemu ja sam zadovoljan. Kako je meni ovo prvi brod ja nemam lično iskustvo sa nekog drugog broda da mogu praviti pravo poređenje. Lepih sati na ovom brodu smo imali i ja nemam nekih puno loših iskustava. Položaj vanbrodskog motora, koji je po pitanju servisa praktično brodski, su serviseri i drugi nautičari, ljudi sa kojima sam se sretao tokom plovidbe ocenili kao relativno loše. Najveći problem u ovom delu je intervencija na elisi (od najbanalnije situacije da se najlon kesa zaplete za elisu, do varijante ozbiljnijeg oštećenja elise). Motor se mora izvući na gore. Sa elisom sam imamo jedan ozbiljniji problem, ali je rešen uz pomoć prijatelja, tako da mogu reći da meni položaj motora nije mnogo "zagorčao život". Zbog konstrukcije broda i kobilice koja je oko 60-70 centimetra mora se voditi računa o dubini vode, što baš i nije uvek lako na izlazu iz Višnjičkjog rukavca, ali ima tih problema sa dubinom i na drugim mestima, tako da se i na ovo čovek navikne. Treće o čemu ja moram da vodim računa je visina krova, da je još nekoliko centimetara visine imamo bih lepu stajaću visinu, ovako moram povesti računa o kretanju. Eto to bi bile mane. E sad one lepe stvari. Ovaj model sam kupio sa postavljenim plinskim šporetom (nije u donjoj kabini, nego je napolju, ispod "suvozaćkog sedišta"). Kod volana je sudopera. Naravno u donjem delu ima toalet. Tuš ima i na vanjskoj platformi. Naknadno sam rešio frižider, TV i još par nekih sitnica. Brod je registrovan za 8 osoba, ali je moje iskustvo da pravi komfor u dnevnoj plovidbi može da ima 4 -5 odraslih osoba. Eto to bi bilo ono osnovno. Sve u svemu, ja sam zadovoljan, za neke moje potrebe sasvim zadovoljavajući brod. E sad što se tiče cene, to je uvek diskutabilno. Kada sam kupovao brod uvažio sam mišljenje prijatelja koji je duže u nautici, koje je rekao da je brod dobar, da je dobro očuvan, da je to ono što mi treba za uživanje. Kako on ima Narvala 960 nisam imamo razloga da sumnjam u izbor. Brod se uklopio u moj budžet i eto tako je započelo moje druženje sa Narvalom 820.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju