E, ovako treba... > Plovila
Novi čamac- CRANCHI HOLIDAY
Mornar u kanalu:
Тај носач је добро ојачан али ми се чини да ћеш имати проблем са вибрацијама .
popeye:
okodlicno je ispalo, sa srecom da plovis
MiletaStamat:
Ima još nekih sitnica da se uradi. Nadam se da će od 1. maja biti spreman za plovidbu 6589.
Što se tiče vibracija, videću. Drugog rešenja nisam imao. I sa jedne i druge strane nosača su ploče od tvrde plastike, sa unutrašnje 4 cm, sa spoljašnje 1 cm, tako da se motor ne naslanja direktno na čelik, nadam se da sam tako malo amortizovao vibracije.
zoranNSD:
Prvo, samo to što nije namerno, me sprečava da te mrzim! da ne odoh na neki glupi službeni put, sad bi ovde čitali moje iskustvo!
Hoću reći, mače mi ga ispred nosa!
Inače , i ja sam planirao da stavi VB motor, ali jači , za glisiranje . Time bi i ta platforma bila bitno drugačija, tj. imala bi sopstveni uzgon .
ovako, krma trpi ! Prvo, mislim da je rupu od Y-driva trbalo skroz popuniti, jer je krmano zrcalo sendvič ( prostorna rešetka) , gde se između 2 sloja fiberglaqsa, nalazi drvo. ilio nešto bolje.
takođe, red je da kad god se radi nešto oko Z-noge ( pa makar i zatvara)-da se pregleda stanje te ispune, jer je tu gurano svašta - od običnog drcveta, običnog špera do vodootpornog špera, ali kako god, godine urade svoje i voda nadje put .
Konačno- nosač ; nije stavr u tome da bude masivan =tečak, već da ima strkturnu čvrstinu i krutost .
No, ni ovakav nije loš.
neko napisa" ne brini, motor gura " i to stoji. Ali kad radi ! A sve ostalo vreme je mrcina od 70 kg koja visi na krmi !
Da ne mračim, ovo će ispasti 90% doboro ( nije Dunav more), s tim da bih ja dodao ( nije neka nauka,njie skup i nije kasno za to) dve uzdušne zatege , od gornjih vijaka sistema do te neke poprečne grede , montirane izmedju uzdužnica ( to su one 2 grede/daske na kojima je stojao motor ) . to može od neke cevi , može i deblja ( ali tzanak zid- ionaku tu ima podosta čelika ) koja se na krajevima spljošti, savije i na njoj udari rupa .
Zadatak ovih zatega je da sile na gornjim vijcima ( težina motora+ težina nosača x krak) a koje sad opterećuju samo krmeno zrcalo i teže da ga izviju na spolja , prenesu na udužnjake (kobilicu-najjačio deo brod) .
donji vijci nu prblem, jer tu sistem pravi pritisak .
I konačno, pre porinuća, zamisli neku središnu tačku broda ) ako je kod pretovara vež nisi napipao) pa je progasi za osu obrtanja . onda uz,i težinu starog pogona ) ako je bio 3.0 to je bar 280 kg , otprilike oceni gde mu je bila težišna tačka i sračunaj moment .
a onda to isto uradi, za svoj sistem.
Razlog: novi sistem je ipak lakši za jedno 100-120 kg, ali je dalje od središta broda. razliku u težini ( da krma ne ispliva) možeš komnezovati ; posadom, baterijama i kojekavom robom u " rupi" koja ostaje .
za velike motore se obično pomiče rezervoar , kao sledeća najteža stavka .
srećno !
MiletaStamat:
Pozdrav Zorane. Znaš kako ono kažu, Ko prvi devojci njegova devojka, ko zadnji njemu žena jh. Znao sam da ako ne budem odmah reagovao da ću ostati bez njega, jer je to čamac kakav odavno želim. Nisam smeo da ga propustim, jednostavno bio mi je sudjen,
Hvala veliko na iskrenim savetima. Uglavnom sve što si rekao je tačno, Da sam ja zatvarao tu rupu od Z noge bila bi malo drugačije uradjena, mada majstor je pregledao, i reče da nije loše, pa sam za sada tako ostavio. Krmena laminirana daska je kao što kažeš sigurno u lošem stanju, ali nisam sad mogao da to sve rušim, vadim staro i stavljam novo, možda je trebalo, ali to bi mi otvorilo posao, i nisam siguran da bi stigao za ovu sezonu. To ću jednom van sezone sigurno uraditi, ali ću odvojiti vreme samo za to
Što se tiče nosača, ja sam na unutrašnjoj ploči zavario kao L profil dva flaha isto debljine 6mm i pomoću njih će nosač biti ušrafljen za uzdužne grede, tako da će tu trpeti opterećenje a manje na samu krmenu dasku. Razmotriću tvoj predlog da stavim plus dva kosnika od gornjih šrafova pa dublje ukoso na tu gredu. Sigurno neće da smeta a pomoći će sigurno. Imam Inox cevi, mogu to uraditi u svojoj radinosti. Nadam se da ćemo se negde sresti na reci, ako me vidiš slobodno zovi da zaplovimo zajedno da vidiš kako to uživo izgleda, ili ako prolaziš kroz Bataju javi se pa svrati , čamac će biti do kraja aprila u dvorištu. Pozdrav.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju