Autor Tema: MEP Delfino 3 (Ducati)  (Pročitano 4460 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Djera-Bar

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 10
  • www.mojaladja.com
    • No Name
  • Brod tip: Brodotehnika Begej II
  • Marina: Dvorište
  • Veličina: 3.5
MEP Delfino 3 (Ducati)
« poslato: 02, 10, 2018, 15:02:22 posle podne »
Pozdrav drugari,

  Pzario sam stari italijanski motor 3HP, vazdusno hladjenje, platinsko paljenje, jedan klip....

Motor je palio na suvo, ali sam kad se dobro (brzo) i sto dute povuce konopac. Cim se stavi u vodu, bas tesko pali, zapravo, nisam ga u bacvi ni upalio, vec ga upalim van bacve pa ubacim motor u istu. Ima snage, nije problem.

E sad, skinuo sam platine, osmirglao malo jer su bile skoro izgorela dugmad. Ocistio svecicu, zapravo i novu probao.. motor nikako nije htio da upali. Skidao karburator, vidio sam da su malo krivi oni limici izmedju karburatora i bloka motora, sluzi kaao neprovrati ventil.

Motor ima lujepu kompresiju, platine daju varnicu kada su nastelovane na 0.35-0.4mm, kada se postave na 0.5mm koliko pise na poklopcu, varnica postoji samo na odredjenim obrtajima, zapravo manjim. Stelovao sam paljenje na 1.5mm prije MT, ali nikako da odma zapali smjesu.

Motor je namijenjen za 1:16 smjesu, probao sam sa svakakvim smjesama, ali...


Ima li neko neki savjet, sta i kako?

Van mreže Mornar u kanalu

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 260
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #1 poslato: 02, 10, 2018, 16:58:50 posle podne »
Платинска дугмад се не шмирглају јер им тако заправо скидаш тај слој који је танак и  служи да направи добар контакт .Ако су нагорела због електроерзије мењај кондезатор и платине .Колико видим на слици тај кондезатор је хаварисан што је још један разлог да се мења . Та дихт маса којом је дихтовано није за ваздухом хлађене моторе .Користи херметик или неку такву дихт масу која запече спојеве приликом загревања . На главу и цилиндар иду алуминијумски дихтунзи на равне површине , испоштовати дебљине због компресионог односа .

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #2 poslato: 02, 10, 2018, 17:32:11 posle podne »
Apsolutno se slazem s Mornarom u Kanalu

Van mreže Djera-Bar

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 10
  • www.mojaladja.com
    • No Name
  • Brod tip: Brodotehnika Begej II
  • Marina: Dvorište
  • Veličina: 3.5
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #3 poslato: 02, 10, 2018, 18:04:55 posle podne »
Sad jedno od najbitnijih pitanja. Gdje naci te djelove? Kad bih kogao naci citav set sa magnetom, rado bih uzeo, zajedno sa fabrickim dihtunzima

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #4 poslato: 02, 10, 2018, 18:14:00 posle podne »
Djero,
Ovo jeste jako tesko pitanje, posto se radi o dosta starom motoru za koji verovatno niko nista ne proizvodi... Jedino resenje su ti italijanski oglasi, gde se prodaje svasta od delova za motore, pa mozda i na nesto dobro naletis...
Ja bih mozda postavio jos jedno pitanje: ima li smisla raditi i ulagati u dosta star motor za koji nema  delova niti  se zna da li ce dobro raditi i nakon eventualne zamene ovih delova???

Van mreže Dora

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 540
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Mali Remorker NS-980F
    • Auto Dora 021
  • Veličina: Veličina nije bitna :)
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #5 poslato: 02, 10, 2018, 19:57:15 posle podne »
Za sve što radi na benzin da bi radilo kako treba minimum su tri uslova.. Kompresija, gorivo i varnica a prilikom startovanja i početna brzina klipa. Platinska dugmad mogu da se nakarabudžće od nečeg sličnog ako baš mora, više je hob u pitanju nego isplativost. Kondenzator je umro i smeta za pražnjenje  struje na masu što dovodi do varničenja  i topljenja platine. Veći zazor platina znači manje vreme punjenja bobine a to onda znači loša varnica ili izostanak na većim obrtajima... Itd.. Nije zlato sve što sija pa tako  nemora ni 0,5mm zazor da bude ako piše na poklopcu, može manji da bude.
Ja sam uvek u pravu, čak i kad jesam...

Van mreže Djera-Bar

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 10
  • www.mojaladja.com
    • No Name
  • Brod tip: Brodotehnika Begej II
  • Marina: Dvorište
  • Veličina: 3.5
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #6 poslato: 03, 10, 2018, 00:14:01 pre podne »
Djero,
Ovo jeste jako tesko pitanje, posto se radi o dosta starom motoru za koji verovatno niko nista ne proizvodi... Jedino resenje su ti italijanski oglasi, gde se prodaje svasta od delova za motore, pa mozda i na nesto dobro naletis...
Ja bih mozda postavio jos jedno pitanje: ima li smisla raditi i ulagati u dosta star motor za koji nema  delova niti  se zna da li ce dobro raditi i nakon eventualne zamene ovih delova???

Isplativosti nema, to znam. Zao mi da ga bacim, a Sigurno ga ñec koristiti, vec mozda za rezervni. Mada, u koliko ne busem mogao da ga osposobim, stavicu neki 4t motor od kosilice, ili el. motor.

Za sve što radi na benzin da bi radilo kako treba minimum su tri uslova.. Kompresija, gorivo i varnica a prilikom startovanja i početna brzina klipa. Platinska dugmad mogu da se nakarabudžće od nečeg sličnog ako baš mora, više je hob u pitanju nego isplativost. Kondenzator je umro i smeta za pražnjenje  struje na masu što dovodi do varničenja  i topljenja platine. Veći zazor platina znači manje vreme punjenja bobine a to onda znači loša varnica ili izostanak na većim obrtajima... Itd.. Nije zlato sve što sija pa tako  nemora ni 0,5mm zazor da bude ako piše na poklopcu, može manji da bude.

Stavio sam kondenzator 0.47uf/400V za probu (blok), i cini mi se da je jaca varnica. Moram nacu neki kond 0.22
2kv, mislim da ce biti dovoljno.

Van mreže Djera-Bar

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 10
  • www.mojaladja.com
    • No Name
  • Brod tip: Brodotehnika Begej II
  • Marina: Dvorište
  • Veličina: 3.5
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #7 poslato: 04, 10, 2018, 00:57:59 pre podne »
Stavio kondenzator 0.47uf/275V, doveo ga varnicu u tacnu poziciju, zategao sve limove. Motor bas lijepo radi. Na suvom jako lako pali, u vodi je nalko bolje, ali isto se mora dobro zaletjeti motor(vuci nekoliko puta za redom brzo da se non-stop okrece) da bi prihvatio.

Rece mi jedan majstor da bi trebalo promijeniti lezajeve i semeringe na radilici.

Inace, motor kad upali jako lijepo radi u vodi i na suvom. Bas lijepo prima gas i cisto radi, bez nekih velikih preskoka.

Predpostavljam da ipak nema dovoljnu kompresiju.
Koliku kompresiju bi trebao da ima ovaj motor? Predpostavljam da je to razlog zasto se mora dobro zaletjeti da bi "uhvatio".

Van mreže Mornar u kanalu

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 260
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #8 poslato: 04, 10, 2018, 06:55:57 pre podne »
Лепо ти је рекао мајстор , семеринзи на радилици ти служе да не испусте поред њих смешу која је усисана у моторни простор испод цилиндра .  Мораш да водиш рачуна кад будеш растављао кућиште да не пореметиш баланс радилице , само  лагано да не би правио алате за радилицу .Ако су доступни са спољне стране онда можеш да замениш семеринге да не растураш кућиште , па да пробаш како ради , мењај лежаје ако све расклапаш и наравно ако нису добри .

Van mreže Djera-Bar

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 10
  • www.mojaladja.com
    • No Name
  • Brod tip: Brodotehnika Begej II
  • Marina: Dvorište
  • Veličina: 3.5
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #9 poslato: 04, 10, 2018, 21:08:29 posle podne »
Danas stavio kondenzator 0.2uF 1202KpA Iskrin. Motor pali i na suvom i na vodi iz prvog potezanja!  Prima gas savrseno i po onome sto sam vidio u bacvi, cini mi se jaci od 3HP (u poredjenju sa Johnson 4.

Bas lijepo radi. Za sada necu nista mijenjati dok ovako radi :)

Hvala puno.

Van mreže kaleh100

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 5
  • www.mojaladja.com
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #10 poslato: 10, 01, 2019, 17:16:48 posle podne »
ovako nešto imam i kao tvoj za dijelove samo nema poklopca a na mom mi fali dizna ili cijeli karburator al nemogu ga nigdje naći

Van mreže kaleh100

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 5
  • www.mojaladja.com
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #11 poslato: 10, 01, 2019, 17:19:17 posle podne »
Ovo je moja pila

Van mreže kaleh100

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 5
  • www.mojaladja.com
Odg: MEP Delfino 3 (Ducati)
« Odgovor #12 poslato: 10, 01, 2019, 17:37:53 posle podne »
Ovaj mi netreba neodgovara mi s njega ništa