E, ovako treba... > Vanbrodski motori
MEP Delfino 3 (Ducati)
Dora:
Za sve što radi na benzin da bi radilo kako treba minimum su tri uslova.. Kompresija, gorivo i varnica a prilikom startovanja i početna brzina klipa. Platinska dugmad mogu da se nakarabudžće od nečeg sličnog ako baš mora, više je hob u pitanju nego isplativost. Kondenzator je umro i smeta za pražnjenje struje na masu što dovodi do varničenja i topljenja platine. Veći zazor platina znači manje vreme punjenja bobine a to onda znači loša varnica ili izostanak na većim obrtajima... Itd.. Nije zlato sve što sija pa tako nemora ni 0,5mm zazor da bude ako piše na poklopcu, može manji da bude.
Djera-Bar:
--- Citat: DuleN 02, 10, 2018, 18:14:00 posle podne ---Djero,
Ovo jeste jako tesko pitanje, posto se radi o dosta starom motoru za koji verovatno niko nista ne proizvodi... Jedino resenje su ti italijanski oglasi, gde se prodaje svasta od delova za motore, pa mozda i na nesto dobro naletis...
Ja bih mozda postavio jos jedno pitanje: ima li smisla raditi i ulagati u dosta star motor za koji nema delova niti se zna da li ce dobro raditi i nakon eventualne zamene ovih delova???
--- Kraj citata ---
Isplativosti nema, to znam. Zao mi da ga bacim, a Sigurno ga ñec koristiti, vec mozda za rezervni. Mada, u koliko ne busem mogao da ga osposobim, stavicu neki 4t motor od kosilice, ili el. motor.
--- Citat: Dora 02, 10, 2018, 19:57:15 posle podne ---Za sve što radi na benzin da bi radilo kako treba minimum su tri uslova.. Kompresija, gorivo i varnica a prilikom startovanja i početna brzina klipa. Platinska dugmad mogu da se nakarabudžće od nečeg sličnog ako baš mora, više je hob u pitanju nego isplativost. Kondenzator je umro i smeta za pražnjenje struje na masu što dovodi do varničenja i topljenja platine. Veći zazor platina znači manje vreme punjenja bobine a to onda znači loša varnica ili izostanak na većim obrtajima... Itd.. Nije zlato sve što sija pa tako nemora ni 0,5mm zazor da bude ako piše na poklopcu, može manji da bude.
--- Kraj citata ---
Stavio sam kondenzator 0.47uf/400V za probu (blok), i cini mi se da je jaca varnica. Moram nacu neki kond 0.22
2kv, mislim da ce biti dovoljno.
Djera-Bar:
Stavio kondenzator 0.47uf/275V, doveo ga varnicu u tacnu poziciju, zategao sve limove. Motor bas lijepo radi. Na suvom jako lako pali, u vodi je nalko bolje, ali isto se mora dobro zaletjeti motor(vuci nekoliko puta za redom brzo da se non-stop okrece) da bi prihvatio.
Rece mi jedan majstor da bi trebalo promijeniti lezajeve i semeringe na radilici.
Inace, motor kad upali jako lijepo radi u vodi i na suvom. Bas lijepo prima gas i cisto radi, bez nekih velikih preskoka.
Predpostavljam da ipak nema dovoljnu kompresiju.
Koliku kompresiju bi trebao da ima ovaj motor? Predpostavljam da je to razlog zasto se mora dobro zaletjeti da bi "uhvatio".
Mornar u kanalu:
Лепо ти је рекао мајстор , семеринзи на радилици ти служе да не испусте поред њих смешу која је усисана у моторни простор испод цилиндра . Мораш да водиш рачуна кад будеш растављао кућиште да не пореметиш баланс радилице , само лагано да не би правио алате за радилицу .Ако су доступни са спољне стране онда можеш да замениш семеринге да не растураш кућиште , па да пробаш како ради , мењај лежаје ако све расклапаш и наравно ако нису добри .
Djera-Bar:
Danas stavio kondenzator 0.2uF 1202KpA Iskrin. Motor pali i na suvom i na vodi iz prvog potezanja! Prima gas savrseno i po onome sto sam vidio u bacvi, cini mi se jaci od 3HP (u poredjenju sa Johnson 4.
Bas lijepo radi. Za sada necu nista mijenjati dok ovako radi :)
Hvala puno.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju