Opšta...Tu smo... > Uputstva

Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )

(1/7) > >>

Škorić:
Poz drustvo
Kupio sam skoro vojni alu camac duzine 5.6m sirine 2m i planiram izgradnju kabine na krmenom dijelu. Sav namjestaj sam povadio i planiram novi raspored, dogradnju krmene platforme ( lastinog repa kako neko zove :) . Svaki savjet dobro dosao. Postojecu tendu sam skinuo , radicu aluminijumsku konstukciju i pokrivati alu limom. Na slikama se vidi 6 stubova na kojim tenda stoji, na zadnjem dijelu bi bila kabina a naprijed terasa za sjedenje zatvorena ceradom sa strane. kabinu bi pravio da se prednja strana moze otvoriti komplet cetverokrilnim vratima, a zadnju bi vjerovatno zatvarao alu roletnom pa da i nju mogu otvoriti komplet i sa zadnje strane pecati i imati osjecaj otvorenosti camca. svaka sugestija je dobro dosla i svaka informacija o ovoj vrsti camca. Hvala

LSI:
Не бих ја ту ништа дирао - али то сам ја.
Ви ћете свакако урадити како ви пожелите, а ја вам желим да, после свега, уживате више него што се сада надате.

Škorić:
Hvala nadam se da cu uzivati :) NIsam ni ja mislio nista da diram ali ovako kisne i zadzava se voda i propada namjestaj. Zato bi zatvorio sto ceradom sto panelima za PVC stolariju da ne kisne unutra. Planiram sto laksu kabinu posto camac nije tezak pa se bojim da ce biti nestabilan ako ga otezam u gornjem dijelu. Lijep pozdrav

DuleN:
Posto i sam imam al. camac i znam koliko je tezak, koliko plovan,.... nikada ali nikada ne bih na njemu pravio nikakve konstrukcije, nadkabine, ... LSI naj bolje zna sta znaci budziti na al. koritu i praviti nadkabine i sl...
U marini u Slankamenu imamo jedan slican al.camac, kome je gazda napravio kabinu, ono naj laksu sto je moglo. Rezultat je bio momentalno prevrtanje kada je spusten u vodu. Nakon toga vadjenje pa stavljanje 300 svabskih cigli na dno... I to je slabo pomoglo, pa sada ima inzenjerski ugradjene po dve kaalizacione cevi precnika100mm sa strane, koje ga drze i spasavaju od prevrtanja u marini, ali na otvorenom Dunavu i to ne bi pomoglo.
Na ovakvom camcu vredi odraditi neku pismenu tendu, koja se sklopi kad dune vetar i to je to...

LSI:
Искрено се надам да се нећете наљутити што ћу себи дозволити да изнесем једно моје размишљање у вези ваше намере.

Да ли сте већ направили макар претходну калкулацију трошка прављења кабине? Да ли ћете то сами радити или ћете платити неком мајстору који је специјализован за заваривање или нитовање алуминијума?

Ако јесте, да ли сте спремни да размислите о једном другачијем решењу - без кабине?

Из ваше поруке, разумео сам да вам је проблем вода у чамцу после кише.

Имао сам чамац од алуминијума, с кабином, коју сам чак и надоградио, а корито чамца продужио. По завршетку радова, био је дугачак 5,60 м и широк око 1,4 м горе, а у поду нешто преко 1,2 метра. А онда сам готов и сређен чамац продао. Сад имам чамац веома сличних димензија овом вашем, истина од пластике.

Колико сам разумео, ви намеравате да на води уживате у пловидби али и у пецању.

Колико видим, ваш чамац има добру висину бокова, рекао бих - бар 60 центиметара.
Претпостављам да му газ није већи од 15-20 центиметара.

Шта мислите кад бисте искористили ту дубину и поставили нови под, палубу, на висини изнад водене линије?
Тако добијен "потпалубни" простор, висок двадесетак центиметара, може се прилично добро искористити за одлагање дела пецарошког прибора и основне опреме потребне у чамцу. А може имати и функцију пловних комора, делом или у целини. Са ширином од два метра, ваш чамац би био и даље стабилан и могли бисте ходати по чамцу без опасности од нагињања и превртања.

Ако на крми оставите отвор, добили бисте самопразнеће корито и више не бисте имали проблема с кишом. Тако је код мене решено у чамцу који сад имам. Бимини тенда је довољна да пружи заштиту од сунца, не оптерећује чамац и имам сав простор у чамцу за пријатеље. Без проблема можете да пецате и на прамцу и на крми и по боковима. Чамац и даље има релативно низак профил па вам ни слабији ветар неће бити проблем (чим имате кабину, бочни ветар може бити проблем).

Е сад, колико би то могло да кошта? Не знам. Али не верујем да би коштало много више од трошка израде кабине, заваривања, уградње прозора, тапацирања... Мада, ипак, то треба прорачунату па онда изводити закључке.

Да завршим - надам се да се не љутите. Није ми жеља да "солим памет" нити да се ја правим паметан - али ја сам своју школу добро платио.

Ви у сваком случају, урадите како ви желите али покушајте да читав проблем погледате из још неког угла пре него што почнете било шта да радите.
Ако добро видим на сликама, ваш чамац ће пловити по неком језеру, а то значи не много далеко од куће - још један разлог да вам кабина није баш неопходна.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju