E, ovako treba... > Plovila

MOJE RESENJE ZA PREVOZ VANGABARITNOG PLOVILA PO CENI OBICNOG PREVOZA ;)

<< < (4/6) > >>

Pijani Mornar bez mora:
mesechar k5 ja sam uvek za nindza akcije  4587 jh

samo DOBRA VOLJA I DOBRA EKIPÄ i sve se moze 6589

veliki pozdrav

oblak:
Koji je na prodaju?

Pijani Mornar bez mora:
OBLAK
nije ni jedan za prodaju,ja sam malo lud po tom pitanju,ono sto kupim tesko prodajem,to znaju svi koji me poznaju,imam veliki problem skupljam i vucem kao hrcak  jh 

trgovac sam i bavim se uvozom i prodajom automobila ali sto se tice nautike tu samo kupujem i nista ne prodajem :)

bugi:
Svaka cast
Nije mi ovo jasno za sirinu 2.55-2.65...sta je sporno

LSI:
Колико се сећам, максимална ширина возила на друмовима ограничена је на 2,50 м.
За превоз било ког терета преко те мере, примењује се посебна процедура транспорта с праћењем (ескорт) где испред, а понекад и иза, иде специјално означено возило које упозорава остале учеснике у саобраћају да се на путу налази вангабаритно возило.

У овом случају, због ширине од 2,65 м требало је обезбедити специјалну дозволу и пратњу, међутим, то је веома скупо.

Човек се снашао, окренуо чамац на бок и убацио га у дозвољени габарит.
Мислим да је то била храбра одлука јер бок чамца није предвиђен за такву врсту опререћења. Пластика јесте веома чврста и може свашта да поднесе али чврстина зависи од врсте смоле, врсте арматуре и броја слојева - овај чамац је очигледно направљен да може свашта да издржи.
Колико сам видео на сликама, човек је поставио гредице, подупираче, па је мало растеретио сам бок чамца и изгледа да је то добро урадио јер је чамац стигао неоштећен на одредиште.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju