E, ovako treba... > Plovila
MOJE RESENJE ZA PREVOZ VANGABARITNOG PLOVILA PO CENI OBICNOG PREVOZA ;)
Pijani Mornar bez mora:
mesechar k5 ja sam uvek za nindza akcije 4587 jh
samo DOBRA VOLJA I DOBRA EKIPÄ i sve se moze 6589
veliki pozdrav
oblak:
Koji je na prodaju?
Pijani Mornar bez mora:
OBLAK
nije ni jedan za prodaju,ja sam malo lud po tom pitanju,ono sto kupim tesko prodajem,to znaju svi koji me poznaju,imam veliki problem skupljam i vucem kao hrcak jh
trgovac sam i bavim se uvozom i prodajom automobila ali sto se tice nautike tu samo kupujem i nista ne prodajem :)
bugi:
Svaka cast
Nije mi ovo jasno za sirinu 2.55-2.65...sta je sporno
LSI:
Колико се сећам, максимална ширина возила на друмовима ограничена је на 2,50 м.
За превоз било ког терета преко те мере, примењује се посебна процедура транспорта с праћењем (ескорт) где испред, а понекад и иза, иде специјално означено возило које упозорава остале учеснике у саобраћају да се на путу налази вангабаритно возило.
У овом случају, због ширине од 2,65 м требало је обезбедити специјалну дозволу и пратњу, међутим, то је веома скупо.
Човек се снашао, окренуо чамац на бок и убацио га у дозвољени габарит.
Мислим да је то била храбра одлука јер бок чамца није предвиђен за такву врсту опререћења. Пластика јесте веома чврста и може свашта да поднесе али чврстина зависи од врсте смоле, врсте арматуре и броја слојева - овај чамац је очигледно направљен да може свашта да издржи.
Колико сам видео на сликама, човек је поставио гредице, подупираче, па је мало растеретио сам бок чамца и изгледа да је то добро урадио јер је чамац стигао неоштећен на одредиште.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju