E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..

Ojačanje krmenog zrcala

<< < (3/6) > >>

Sloba_NS:
Još neki komentar na temu ojačanja zrcala?

Bakara:
Ja sam na proslom camcu Tiger Shark, premixov, morao da koristim adapter jer je camac predvidjen za kratku nogu a motor je bio duga noga. Adapter sam prepravio tako da sto vecom povrsinom naleze na krmeno zrcalo i samim tim smanji silu kojom motor inace deluje na jednom mestu - gde nalezu celjusti motora.

Tebi bi preporucio da bar nekako to obezbedis otpozadi, u smislu da stavis neku plocu od aluminijuma ili od one tvrde plastike koja se ne savija. Time bi sila koju motor pravi kad ide napred, bila rasporedjena na veliku povrsinu zrcala, i to bi smanjilo rizik od neke lomljave ili ostecenja.

Ovako je to kod mene izgledalo, nosac malo prepravljen, i radilo bez problema  6589

Pre:


Posle prepravke:

Nikola Calasan:
Ako bi stavljao motor sa dugom nogom, ja bih pre stavio ovako nesto, jer bi mogao da lepse nastelujes visinu motora, a i lako se demontira sve. Postavio sam od najjednostavnijeg modela ka slozenijima. Ja planiram da napravim ovaj najslozeniji, kako bih lepo stelovao visinu motora zarad boljih performansi

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока

Sloba_NS:
Da li je bolje u svrhu pojačanja krmenog zrcala sa spoljne strane postaviti parče npr. Crne blažujke 21 mm ili polietilen P500 onu livenu plastičnu ploču koju koriste mesari kao panj/dasku za sečenje?

Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka

LSI:
Слобо, не знам да ли је боље али ја сам, кад сам сређивао алуминијумски чамац, уместо иструлеле дрвене даске, ставио баш ту пластичну.
И на новом чамцу имам пластичну таблу на коју је окачен мотор од 25 КС тежак 72 кг.
Ја сам задовољан.

Пластика је довољно тврда и масивна. Не трули и не рђа. Увек је чиста и лако се опере.
Толико од мене.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju