E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..

Ojačanje krmenog zrcala

(1/6) > >>

Sloba_NS:
Imam Titelski Super Shark (3.3m) i za prošlu sezonu sam ga iz čisto estetskih razloga komplet prefarbao, nabacio prohrom bitve, bokobrane, prednju i zadnju podlogu za kačenje motora itd.

Do sad sam ga jako lepo (i brzo) terao Tomosovom 18-icom, a od skoro se ponovio sa jednim Johnson 521cc 25/35 KS iz 1993.

Iako je korito poprilično zdravo i estetski lepo i očuvano, planiram da ojačam makar onaj mali deo krmenog zrcala gde dođu plastične podloge za oslanjanje motora tako što bih mu to fabričko udubljenje za unutrašnju podlogu popunio  smolom i staklenom tkaninom, eventualno prebacio koji sloj na sam gornji rub zrcala gde naseda motor. Zamenio bih postojeći L profil novim, širim za to zadebljanje koje bih uradio.

Da li je to dovoljno za motor od 25 KS i 52 kg?

STG:
Dosta je hrabro koristiti taj camac sa motorom od 25/30 ks...

Nikola Calasan:
Ako to je zrcalo zdravo i nije trulo, nema potrebe nista da stavljas. Mozes eventualno neku plocu izmedju srafova staviti. Msm na srafove kojima pricvrscujes motor za zrcalo. Ja sam na mali gliser zvani gunzales (msm da je 3,5m) kacio yamahu od 50 ks i nikakvih problema nisam imao niti sam ista ojacavao

budens72:
Sve moze ali na taj camac nikako ne ide motor te snage.... ne vidim zasto rizikovati uopste?!?

Nekada sam se ja tako zezao, nema sta nisam kacio na male camce npr 40ks na Elan 401 ali to je toliko nebezbedno i opasno da nema veze sa zdravim razumom...

ali bio sam mladji i zeleo svasta da probam...

u svakom slucaju ne savetujem takvu zajebanciju....

Nikola Calasan:
Ja ne vidim sta je to tu toliko nebezbedno, ako mu je zrcalo zdravo? Ako ima malo jaci motor, ne znaci to da ga uvek mora voziti oun gas. Ja trenutno imam gliser od 4.5m sa 90ks, normalno se ponasa gliser, a moje je koliko cu gasa da dam

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju