E, ovako treba... > Tehnike i saveti...

Meteor 380

<< < (6/15) > >>

Zoran T:
 dok ne probate necete znati... 114 114 114 114 114 114 114

MarkoSK90:
Lepo i detaljno objasnjenje :)

Jasno je da ne moze i jare i pare, tj. da i ide brze i lakse da izlazi. Bitnije mi je da izlazi na pola gasa nego da li ide 60 ili 62. Probacu za koji dan pa prenosim utiske.

maverick:
Zorane, kad bi ubacili pentu unutra...neki odredjeni broj cm....mogli bi smanjiti par ks....mislis da bi camac mogao ici isto ali s manje ks...ne bi li s tim postupkom povecali tarnu povrsinu i smanjili brzinu....

Zoran T:
svi pente izbacuju napolje prvenstveno radi korisnog prostora u kokpitu...sto je dalje propeler od LCG tacke potrebna je veca snaga motora i to je americki sistem dodas jos 100ks ili vise i sve u redu...ubacivanjem pente unutra blize tacki LCG skracujes rastojanje tj tu kao polugu pa je propeleru lakse da izglisira camac...propeler dolazi u poziciju slicno kao na starim gliserima sa stabilnim motorom i centralnom osovinom tipa "cris craft" "riva aquarama" i sl...dobro korito ce slicno i da se ponasa kao riva ili cris...do glisiranja i dolazi usled trenja izmedju korita i vode pa povecanjem tarne povrsine olaksavas glisiranje...neko stavlja flapsove ili pa cak i  interceptori ili stepenice(stepped hull)...sve u cilju olaksanja  glisiranja...ako nema dovoljno povrsine ili brzine da se ostvari uzgon nema cestitog glisiranja ili ostaje oranje...naravno sve i najvise  zavisi od samog korita...pismen jako pismen gliser od 5m (lagan) sa sredisnjim intercepterom i hondom od 8 hp(i stabilizatorom na kav ploci) sa jednom prosecnom osobom glisira oko 30km/h...samo da nadjem link...

Zoran T:
      sajkaca       

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju