Nepogode na rekama... > LED NA REKAMA

Led na rekama 2017

<< < (58/84) > >>

Drivee:
U NS je postao Pinki firma i imali su 2 ledolomca. Naravno, prodali firmu i ovi je rastavili na parcice i sada i ne postoji. Brodovi ko zna gde su.

zankiki:
Zna se gde su, eno ih  parkirani na keju

LSI:
Свашта смо овде већ написали и искритиковали све и сваког али мене нешто занима...

Има ли неко ко би могао да каже, онако, приближно (али реално):

- Колико кошта нови ледоломац класе "Гребена" или оваквих као што су мађарски и они наши који нису у употребном стању?
- Колико би коштало да се наши оспособе и врате у функцију?
- Колико би коштало  одржавање употребног стања (уз претпоставку да се у кризно време користе као ледоломци, а све остало време да се користе као тегљачи/гурачи)?

Хтео бих те цифре да упоредим с овим што сам начуо да нас дневно коришћење ова два мађарска ледоломца кошта грубо око 10.000 евра.

Да ли се нама више исплати да имамо своју флоту или прорачунати ризик и повремено изнајмити стране?
При том нико не може унапред израчунати материјалну штету коју лед причини на пловилима и другим објектима на води, нити евентуалну штету од поплаве ако до ње дође.
Дакле, само да упоредимо цену најма с коштањем поседовања сопствене флоте.

zveki66:
Ovako smo juce prosli na Radeckom posle pokretanja leda, ponton pokidan i zdrobljen, ima ostecenih i potopljrnih camaca, otkinutih motora
Ogromne kolicine santi su se naslagale jedna preko druge tako da nema skorog mrdanja na vodu.

emissary:
Mislim da na samo koštanje flote, posedovanje, treba uračunati i brzinu reagovanja. Sigurno ne bi došlo do ovoga da su ledolomci odmah krenuli da rade na rizičnim delovima a to se može postići samo sopstvenom flotom.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju