E, ovako treba... > Plovila

PASARA ISTRANKA

<< < (7/77) > >>

MiletaStamat:
Nisi zakeralo Georgije ni u kom slučaju  6589, Gledao sam taj post što si mi preporučio. To je više nego savršeno, i ta platforma je super odradjena. Meni bi to za sada bila velika investicija, ali da je dobro nema govora. Čovek je to profesionalno odradio. Ja mislim samo da mi mesto za motor ostane na zrcalu, ali tu nema nikakvog ojačanja, nema unutra blažujke koju obično stavljaju, gore je čovek stežući motor čak izbušio rupe u obliku dva kruga toliko je zatezao šrafove. Sutra sve to slikam i postavljam. Ja sam mislio pošto je zadnja strana dostupna, kroz tu komoru u kojoj kažeš obično stoji rezervoar, akumulator i ostale potrepštine, da ošmirglam plastiku, dobro očistim, iz jednog komada ukrojim blažujku, premažem je dobro smolom, podvučem tako upasovanu zalepim za zadnju stranu čamca, ona će dohvatiti gore do vrha plastike, tj.spoja i biće toliko debela da udje izmedju zadnjeg dela plastike i tog bunarčića kuda izlazi voda, sve će se to sa unutrašnje strane ponovo premazati smolom zalepiti koji sloj onog mata ili rovinga kako se već zove, nekoliko cm će se nastaviti prema bokovima čamca da se sve ukruti i bolje drži. Kada sam danas pričao sa jednim plastičarem, on podržava ovo, ako se sve dobro odradi, mislim da se posle može kačiti i 100 kila pozadi i da će izdržati. Vidim na ovom postu da je zatvoreno mesto gde se kačio motor, i motor pomeren na novoizgradjenu platformu, dok ja za sada želim da mi motor ostane na čamcu, tj, na fabričkom mestu krmene daske. E sada sve ja to lepo pišem i zamišljam, nadaam se da ću sprovesti u delo i da će dobro ispasti. U svakom slučaju propratiću rad slikama i tekstom. Šteta što ranije nisam uzeo čamac, dok je bilo toplije, jer ne bi morao da čekam do proleća i odgovarajuće temperature za rad sa plastikom. Ali ne brinem, biće posla i zimus u garaži se u svakom slučaju može šmirglati drvenarija, vrata i deo oko vrata, kabinska pregrada.

steps:
Imam resenJe.
Uvedi centralno grejanje u garazu  ha

MiletaStamat:
Dobra ideja, razmisliću o tome  thumbup

steps:
A sto se tice daske zrcala, ona mora da postoji, jer je "temelj" motora. U ovoj restauraciji koju pominje Georgije se vidi na jednoj slici da je ta daska kompletno istrulila, i da je zamenjena sa jednom daskom iz cela i nekoliko gde se kaci zadnja platforma. Sve su naravno sa unutrasnje strane zrcala.
Ispravite me ako gresim....
 114

MiletaStamat:
Jeste tako je, ali kod mene je nema. Posto je šovek prvi vlasnik čamca izgleda da nikada nije ni bila. Spolja je bila neka veličine 30 x 20 cm, sa unutrašnje jedno parce aluminijumskog lima, sve spojeno kroz plastiku šrafovima. Prvo što sam uradio to sam skinu jer je daska polutrula, lim ružan. Prvi vlasnik je imao tomos 4,5 koji je lagan, i nije mu trebalo ojačanje ali za moju yamahu 8 ks 4 takta treba i te kako.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju