E, ovako treba... > Brodogradnja

Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"

(1/4) > >>

BORA-D.T.D.:
Otvaram ovu temu kao odgovor na Jovino pitanje.
Citat: Jova  juče u 13:38:28
,,Poštovani, koji projekat  bi preporučili u klasi 21",deplasmanskog tipa  za izradu sitemom šij i lepi ?"

U predlogu su planovi za izgradnju deplasmanskih plovila dužine oko 21', od kompozitnog materijala(vodootporni šper, epoksidna smola, fiberglas platno) metodom ,,šivenja i lepljenja“, sa kabinom i vanbrodskim motorom.
Naravno, postoje slični planovi sa brodskim motorima, bez kabine itd.
http://www.tadroberts.ca/services/small-boats/displacement/powerpogy6m
Power Pogy 6 Meter (19' 6'')
http://www.tadroberts.ca/services/small-boats/barge/shanty20
Cryising Shanty 20

BORA-D.T.D.:
Malo veći ali zaslužuju pažnju.
http://bateau.com/studyplans/DE23_study.php?prod=DE23
Down East Cruiser 23'.
http://bateau.com/proddetail.php?prod=GT23
GT Cruiser 23

BORA-D.T.D.:
Još tri interesantna projekta.
http://store.devlinboat.com/dipper19.aspx
Dipper 19
http://bandbyachtdesigns.com/ob-20/
Outer Banks 20
http://www.bcademco.it/EN/piani.html#4
Vila 620

Jova:
Lepe male jahte,interesantno je da sve imaju fiksnu natkabinu.Sobzirom na naše relativno toplo podneblje kakva je prednost tvrde natkabine u odnosu na vetrobran sa tendom.

BORA-D.T.D.:
Prednost fiksnih kabina je u svakom slučaju bolja zaštita od spoljnjih uticaja i leti i zimi. Međutim, kabine moraju imati mogućnost provetravanja ili ventilacije.
U okvirima zadatim ovom temom, postoje i projekti otvorenih čamaca (bez kabine).

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju