Opšta...Tu smo... > Ako neko zna ...
Pomoc oko pregleda i kupovine camca
Hudson:
Po mom misljenju - odlican izbor !
Ne samo po estetici vec i po plovnim karakteristikama :) katamarani su jakao stabilna plovila i mislim da se neces prevariti (sem ako imas malu decu koja mogu pasti sa platforme) k5
Zoran T:
Plovila od poliestera i jesu kao ljuske bez nekog narocitog orebrenja(kao metal ili drvo)...rebra dodju gde treba zbog neceg drugog tipa pregrade lezajevi nosaci motora itd jer poliester zbog svoje strukture odlicno podnosi skoro sve vrste dinamickih opterecenja i NE BI SMEO da se ugiba pod rukom ni pod tackom razno...ili je suvise tanak ili je popucalo tkanje unutra od nekog udarca ili opterecenja ili ko zna cega ako je samo na jednom mesto ajd nekako to i saniras ako je celom duzinom radi onda je tanak...gelcoat tu nesto narocito ne igra neku ulogu...na slici se vidi taj krivudavi deo i zato mi palo na pamet da nije od nekih drugih"bla bla bla"plastika pravljen...te 4 .kutije 70/70 su teske 80-100kg(celik)...
bungee:
@ Hudson - Imam malo dete i zbog toga mi jos ekstra odgovara stabilnost i velika paluba koju pruza katamaran (mali je i plasim se da mu moze dosaditi plovidba, ovako ima mesta da se krece a moze cak i neko bazence ili gumeni camac mali da se stavi na palubu i napuni, da se brcka dok plovimo), a namestila bi se tu vec neka mreza ako ograda nije dovoljna da ga peca da ne padne u vodu jh
@ Zoran - I ja sam bio ubedjen da ne sme da ugiba ni pod nogom kad se nagazi odozgo, a kamoli pod pritiskom ruke sa strane, ali bolje je pitati, kad vec nisam neki strucnjak, ova potvrda vuce ka tome da cekam neku drugu priliku ili se mozda opredelim cak i za samogradnju neceg slicnog (aluminijum mozda), treba o svemu razmisliti, zasto da ne... Kako nemam nikakvog iskustva sa laminiranjem i poliesterom opet da pitam. Pod pretpostavkom da je poliester korito samo tanke izrade ima li smisla i sanse da se valjano uradi podebljavanje tj ojacavanje (spolja ili iznutra)?
Evo jednog klipa da docara kako sam otprilike ja to zamislio (slicni gabariti, cak je i malo tezi ali kako se meni cini ima dobre performanse sa 30hp, cak i oblik korita podseca samo sto ovaj ima jos neko produbljenje, kao kobilicu koja mu povecava gaz i kabinu, koja i nisam siguran da je meni trenutno potrebna a oduzima od palube)
Zoran T:
Ovo sa you-tub-a je sasvim druga prica i sem boje i dva trupa nemaju bas nista zajednickog...razlika je u trupovima velika...1 kad bi na"a"(sa oglasa)stavio 30ks(80kg) tu gde stoji ta honda vec bi ti podavio plovke nazad drasticno a na punom gas i platformu bi davio u vodu.. na "b"motor stoji 2m unutar platforme i opet nazad drasticno potapa plovke i muci se da izglisira iako su poludeplasmanski plovci(fali mu bar jos 1m nazad da se brod istrimuje i izglisira) a ne jedrilicarski kao na "a"..."a"je sirok 3m(tek 50cm siri nego klasican camac) a "b"4,5m iako je kraci...platforma na "b"od napred povucena je ka nazad min 1,5-2m a ispred se nalazi rasirena mreza...ti i takvi plovci imaju tenziju zabadanja u talas (na vecoj brzini i prevrtanje preko pramca)a uzgon(lift ili volumen plovka)pocinje tek posle 1/3 duzine plovka...plitak gaz zaboravi "b"gazi 50cm u vodu na 750kg deplasmana(to mu je i tezina otprilike) i "a"je tu negde...to sa plastikom mislim da je prevelika zajebancija a krajnji ishod relativan...
bungee:
Hvala jos jednom na analizi i komentarima, poslednji komentar resava sve nedoumice, ako ne moze da se uradi kako treba (kad vec u startu nije kako treba) nema razloga bacati vreme, trud i novac.
Nazalost nema bas puno ovakvih plovila kod nas ali pojavice se vec nesto, bolje sacekati nego srljati.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju