E, ovako treba... > Yamaha

Kako fiksirati upravljanje (steering) prilikom transporta...

<< < (2/2)

vmiro:

--- Citat: Zoran T  17, 06, 2016, 16:25:10 posle podne ---Ako vec ne mozes ili neces  tu rucku br 28 da fiksiras kanapom levo i desno...onda ispod stega motora na poziciji br 12 podvucii flah na koji su zavarene levo i desno 2 kutije koje izlaze na meru sa unutrasnje strane rucke br28 i na taj nacin je blokiraju da se ne mrda...stegnes stege 10 tj fiksiras motor i nema gde kad ne treba olabavis stege i izvuces spravu  114

--- Kraj citata ---

Hvala na odgovoru. Nije loša ideja to sa flahom, samo bi morao svaki put da odvrćem i zavrćem stege motora...kanap mi nije neko riješenje, da mi je nešto elegantije :)
Napravio sam nešto slično kao na slici iz mog prethodnog posta. Savio sam željeznu šipku i na krajevima narezao navoje. Jedan kraj ide na motor gdje sam iskoristio postojeću rupu sa navojem na motoru...uostalom, slika više govori...

Nidza:
  Proveri ako imas uputstvo cemu sluzi ovaj sraf zaokruzen crvenim na slici. Vecina novijih vanbrodskih ima od prilike bas na tom mestu sraf cijim se zatezanjem/otezanjem kontrolise jacina otpora koju osecas prilikom pokretanja motora levo/desno, a kada se zategne dovoljno, onda se time fiksira motor da se ne pomera. Ja na Hondi to redovno koristim za transport, a i da podesim zeljeni otpor volana. Taj sraf obicno ima nesto kad feder ispod glave. Nisam siguran sa ove slike da je to to, ali vredi proveriti pre nego krenes u zanatske vode, mada si ti vec krenuo kako vidim.

Nidza:
  Ne vidim bas najbolje na slici, pa da dodam samo da je taj sraf uvek negde blizu "zgloba"/lezaja u kome se rotira motor, ne mora da bude bas ovaj sraf koji sam zaokruzio, mozda se ne vidi na ovoj fotografiji, da je i negde nize, u svakom slucaju, potrazi to u uputstvu ili negde na netu. Vecina vanbrodskih to ima jer je to cesto potrebno, problem je star koliko su i vanbrodski motori.

vmiro:
OK, hvala na savjetu. Provjeriću, to bi bila svakako najelegantnija varijanta ;)

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju