Nautika opšta... > Kafana kod "Moju Ladju"

na put sa DIDOM

<< < (2/3) > >>

Kapetan:

--- Citat: DIDAPATAK  09, 02, 2016, 22:31:43 posle podne ---
...Kapetane  114  clap
..mislio sam do Iloka s desne strane pa onda preko u Palanku..da se upišem..

--- Kraj citata ---

Beocin je prelep , ali moze ti zabetonirati camac :D tamo je cementara i ne bi me cudilo da duvaju sivi vetrovi ... samo pazi na to spartanje sa obale na obalu, svi znaju da budu nervozni oko toga... kod Sarengrada samo gas, kako sam shvatio svi su tu nesto napeti ...

zankiki:
Ja sam tu rutu prošao pre 2-3 godine, imaš i temu na forumu o tome. Jedino ti imaš onaj mali deo Dravom do Osijeka, ja sam vozio od Novog Sada kanalima do Bogojeva pa nizvodno.

Obavezno planiraj da to odradiš do kraja maja, eventualno u samom početku juna. Posle već počinju problemi sa travom na kanalima, dok u avgustu ume baš da bude teška situacija, pogotovo ako je godina topla kao prošla.

Kanali su poseban svet, i planiram im se ove godine opet malo vratiti, možda čak krenem istu ovu turu jer ću imati 5-6 dana slobodnih na proleće.

Ja bih na "našu" stranu prešao kog Bačke Palanke i spavao u Tikvari, tamo je baš lepo. Pre toga ako ćeš našom stranom je za spavanje lepo u dunavcu kod Mladenova, ali znam da su me na tom potezu baš privlačile ade i dunavci sa hrvatske strane, i bilo mi je žao što ne mogu da pređem.

Dalje ti je za spavanje odlično između Futoga i Begeča u dunavcu, a na samom ulasku u dunavac ima čarda sa pontonom za koju možeš da se vežeš a i da klopaš. Koruška čarda malo uzvodno je isto ok. Posle toga Novi Sad i kanalima prema Karavukovu, gde na triangli gde se spajaju kanali imaš i kafanu na vodi.

Ako ćeš u maju odlično je to što je Dunav još hladan a kanali budu odlični za kupanje.

BTW, javi se na vreme da te dočekamo u Novom Sadu.

zankiki:
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,12866.0.html

Terca:
Neće to moći baš tako.  U Srbiju možeš ući (i izaći) na mestu gde postoji carinska služba i lučka kapetanija (ili ispostava), a to će reći u Bezdanu i u Novom Sadu. Ima kapetanija i u Apatinu ali nisam siguran za carinsku službu (to treba proveriti).
Isti su ti uslovi i za izlazak iz Hrvatske, a to je koliko znam samo Vukovar. Između ulaska i izlaska nema pristajanja ni na jednu stranu, a da ne kršiš brdo propisa.

To za tebe najverovatnije znači znači Osijek-Vukovar-Novi Sad, a u povratku Novi Sad-Vukovar pa šta god...

Čamac mora da bude registovan (u upisniku) a i motor mora da bude u plovidbenoj dozvoli. Moraš da viješ zastavu Hrvatske (uobičajeno na krmi) i zastavu Srbije (uobičajeno na pramcu).

Ti verovatno imaš uverenje da si Voditelj brodice "B", (ako nemaš moraš polagati), a po najnovijim propisima bi trebalo da imaš i međunarodni prepis (jer CRO nacionalna dozvola važi samo u CRO i možda u nekim državama koje imaju ugovore o priznavanju). Ta međunarodna dozvola se zove "internacional certificate for operator of pleasure craft". Može se desiti da ti ovo niko ne traži ali u to ne možeš biti siguran.

Za plovidbu po unutrašnjim plovnim putevima pod stranom zastavom ćeš morati da platiš neku nadoknadu, reda 50tak evra.

To je o granici... o kanalima tek ima šta da se piše, a ja bih ti savetovao kad se već iscimaš oko granice da se ne zadržiš samo na tom krugu koji je nacrtan u neko prethodnom postu jer je pravi dobitak na kanalima iznad Sombora.
Možda i da sačekaš da se zvanično objavi itinerer regate Vode Vojvodine (sva je prilika da će biti na tu stranu, krajem juna) pa da povežeš sa par dana na Dunavu kod NS ili Beočina i tako dobiješ dve nedelje svega.

Ima ekipa mislim iz Vukovara koja tako plovi već par godina za redom pa možeš imati i drušvo i pomoć za granicu.

zankiki:
Kakva šteta što prevodnica Bezdan ne radi, to bi tek bila lepa ruta, pa nizvodno Dunavom...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju