Autor Tema: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?  (Pročitano 31873 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #90 poslato: 11, 05, 2017, 20:28:25 posle podne »
Posto je sada sa sasvim drugom plovnom platformom ( gliserom ) jednoglasno smo resili da mu kupimo prezervative, posto ove seljanke iz priobalja Slankamena i Krcedina padaju na velike talase...

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #91 poslato: 11, 05, 2017, 20:38:15 posle podne »
Зокс, на шта се питање односи?

Ако је на мотор, та је дилема решена прошле године у марту куповином Хонде 25А.

Иако сам био веома срећан због те куповине, рекло би се да баш и нисам имао среће.

Прошлог лета, имао сам проблема са запушеним карбураторима. Мајстор Роберт се добро помучио да их очисти. После тога, мотор је веома добро радио.

Међутим, кад сам га спустио у воду, пре две недеље, испоставило се да лепо ради на јачем гасу али се угаси на леру...

Ево, сад чекам суботу и мајстора па да и то решимо.

Надам се да ће га средити, а после тога... Припреме за регату.

А сад да се вратим на почетак и на постављено питање.
Ако се односило на прагње - и та дилема је одавно разјашњена (неколико пута) у корист прасета.

Sent from my P9000 using Tapatalk


Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #92 poslato: 12, 05, 2017, 07:00:43 pre podne »
Мислио сам на мотор. То је ако се не варам 4Т. Симптом који Вам се дешава вероватно је  запрљан карбуратор. Ситница... Хонде су добри мотори.

И ја сам од многих чуо да су то добри мотори. То је и један од разлога зашто сам толико пара одвојио за тај мотор. Али ето, после пар зимских месеци неупотребљавања, дошло је до зачепљења дизни - надам се да је само то.

То је још једна од ствари које сам научио на тежи (скупљи) начин.
Више људи ми је рекло да кад станем и привежем чамац, откопчам црево за гориво и да пустим да се мотор угаси кад потроши и последњу кап бензина. Али ја, ето, волим да окренем кључ...
А онда, у карбураторима остане нешто горива, а како оно није чисто, преко зиме се то исталожило и сад ...

Уосталом, од тога мајстори живе, од таквих као ја, који не слушају, а не знају, па морају да плате.

Знам, рећи ће неко да је то ситница и да могу сам. Али ја никад нисам видео како се то ради. А знам да је потребно заменити и заптивач...
Ма, зато и постоје мајстори!

Ипак, од сада намеравам да мотор гасим тако што ћу откопчати црево... И још нешто, купио сам и сад ћу намонтирати онај додатни филтер за гориво с измењивим улошком и таложником. Требало би да то додатно заштити карбураторе од прљавштине и воде из горива.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #93 poslato: 12, 05, 2017, 07:07:12 pre podne »
Posto je sada sa sasvim drugom plovnom platformom ( gliserom ) jednoglasno smo resili da mu kupimo prezervative, posto ove seljanke iz priobalja Slankamena i Krcedina padaju na velike talase...

Ман'те се ви сељанки и презерватива.
Лако бих ја са сељанчицама, не знам шта ћу с комарицама. Дајте, ви, смислите неке презервативе против њих.

Много је влажно ово зима-јесен-пролеће. Висок водостај.
Бојим се, ако коначно и дође лето ове године - обраћемо бостан кад навале крвопије.

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #94 poslato: 12, 05, 2017, 08:29:55 pre podne »
Lazo bojim se da je od komaraca spas samo ovo odelo!  6589

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #95 poslato: 12, 05, 2017, 08:40:29 pre podne »
Милета, то делује као права ствар.  ok
У том оделу ни оне Дулетове сељанчице не би ми могле ништа. 456

Шалу на страну, гледао сам на интернету где бих могао да купим такав шешир. Преко Алибабе, из Кине, коштао би 3,5 долара с поштарином.

Погледаћу има ли негде у близини нека пчеларска продавница код нас али сумњам да ће бити јефтиније него ово из Кине

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #96 poslato: 12, 05, 2017, 08:56:08 pre podne »
Заинтригиран Милетиним предлогом, кљуцнем пар слова на тастатури и пронађем податке о Друштву пчелара у Молеровој 11 у Београду.
На своје велико и пријатно изненађење, пронађем информацију да у понуди имају пчеларске шешире и то од шифона по 300, а од кепера по 440 динара!

Сад још само да видим у чему је разлика између кепера и шифона?

За кепер знам какав је материјал - правили су нам некада, у прошлом веку, школске униформе од тог материјала. Али шта је шифон, свеца му његовог?
Зашто  све мора да буде тако компликовано? Зар су морали да понуде два материјала?

Од овог или оног материјала, то је свакако конкурентно и како сам склон да подржавам домаће произвођаче, одлучио сам да их посетим. Само још да нађем шешир у боји која ће се слагати с бојом чамца. А онда - чувајте се сељанчице!

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #97 poslato: 12, 05, 2017, 09:37:28 pre podne »
Lazo imaš prodavnicu pčelarske opreme, na uglu Ustaničke ulice i Južnog bulevara, baš na ćošku, Trgovinsko Preduzeće    "Višnja"Adresa:    Ustanička 3, Beograd, Tel:    + 381 11 244 0856 e-mail: tpvisnja@gmail.com . Ima i tamo tih šešira, kupovao sam pre za jednog prijatelja pčelara i slao mu u Australiju.

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #98 poslato: 12, 05, 2017, 09:45:04 pre podne »
Ja sam sebi jedan sličan već nabavio  6589

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #99 poslato: 12, 05, 2017, 09:57:34 pre podne »
Ja sam još kao mladji (izmedju 10 i 15 godina) posle pojedinih pecanja imao bukvalno na stotine ujeda komaraca po sebi... I to prilično često.

Od onda mi ne izlazi ništa na koži posle ujeda. Valjda sam stekao otpornost  sajkaca

Sad ih pustim da me ujedaju tih pola sata - sat, ni autan ne koristim. Čim padne mrak i onako se povuku.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #100 poslato: 12, 05, 2017, 10:08:20 pre podne »
Што бих ја волео да сад имам 10-15 година... па макар ме изуједали сви комарци света!

Али ко је још стицао имунитет у овим годинама?
Кажу, за ове године, најбољи лек за све болести је иловача али за ту терапију ми се још не жури... Нека хвала. Ипак ћу ја узети шешир.

Van mreže zica

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 468
  • Pol: Muškarac
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #101 poslato: 12, 05, 2017, 10:25:51 pre podne »
Lazo svi mi negde grešimo ja mislim da kod dužeg nerada motora treba da se isključi dovod goriva i pusti da motor potroši svo gorivo pošto je dobar kvalitet ono napravi neznam kako se na engleskom kaže (sranje).A ikod par dana to isto radim.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #102 poslato: 12, 05, 2017, 10:32:04 pre podne »
Lazo svi mi negde grešimo ja mislim da kod dužeg nerada motora treba da se isključi dovod goriva i pusti da motor potroši svo gorivo pošto je dobar kvalitet ono napravi neznam kako se na engleskom kaže (sranje).A ikod par dana to isto radim.

Да, то је управо оно што су и мени објаснили и  мислим да је то тачно.

Решио сам да почнем да примењујем то правило. После сваке вожње, ако знам да пар дана нећу палити мотор (што је код мене до сада увек био случај али ће све мање бити јер ћу имати више времена), пустићу да се потроши сво гориво у карбураторима. Није тешко пре следећег паљења, пумпицом напунити систем.

Ипак, ја сам раније возио још мање него прошле године али нисам на јамахи "осмици" имао тај проблем зачепљења карбуратора. А овде на Хонди има их чак три.

Већи мотор па већи и проблеми.

Van mreže maverick

  • Moderator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #103 poslato: 12, 05, 2017, 16:58:16 posle podne »
Ovo s potrošnjom goriva je primjenjivo za 4t..kod 2 t...svaki prestanak dolaska mjesavine je i prestanak podmazivanja...kratko ali sigurno nije dobro na duzi period...
« Poslednja izmena: 12, 05, 2017, 21:16:46 posle podne maverick »

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #104 poslato: 12, 05, 2017, 20:02:45 posle podne »
Мислим да је Маверик направио грешку приликом куцања и да је хтео да напише да код 2Т (а не 27, како пише у поруци) мотора сваки престанак доласка мешавине значи престанак подмазивања и прегревање мотора.
« Poslednja izmena: 12, 05, 2017, 20:57:20 posle podne LSI »