Mislim da bi ti 20-25ks(bez obzira na takt) bilo slabasno za camac...30ks(sa tri cilindra)minimum a i krajnja granica do skuplje registraciju...2t zbog manje kilaze i nabavne cene,odrzavanja,koriscenja...
autolube je napravljen za amerikance koji ne znaju koliko decilitara ulja da sipaju na 4,5galona ili ako imas pomocni 4t da ne pobrkas gorivo ili da ne razmisljas o mesavini...favorit yamaha 30 2t autolube nebitno...mozda i bolje bez toga?
Зоране, мотор од 30 КС већ припада вишој пореској групи (то је 22,22 kW) и плаћа се 12.530,00 РСД а не 8.770,00 РСД као за мотор од 20 КС.
Иначе, морам да признам, по питању размеравања и дозирања уља - ја сам 100% Американац (мајку им америчку, да простите на изразу - то ми се само откине; ваљда је то последица стреса од бомбардовања?).
Мислим да је за мотор далеко боље аутоматско дозирање уља од било ког "пажљивог" мешања.
Да се вратим на трошак.
Чак и да узмем мотор од 30 КС и платим виши порез (разлика је неких 40-так евра) од уштеде на разлици у цени могао бих да плаћам увећани порез наредних 20 година.
Истина онда не бих могао да купим гориво за наредних 30 али компромис би се вероватно нашао у томе да купим горива и плаћам порез у наредних 10-12 година.
Остаје још питање бучности мотора?
Двотактне машине су по правилу гласније.
Имао сам Евинруда и он се "драо" за све паре. Било је готово немогуће разговарати на чамцу од њега. Зато сам га и продао.
Нисам имао двотактну јамаху па не могу да кажем колико је то бучније од четворотактне. Каква су искуства по том питању?