Nikad ne bih uzeo 4T motor. Prema njemu treba da budem "majka" da bi radio. Te vodi racuna kako ga postavljas dok ga prenosis, te pazi na karter, te pazi koliko ima ulja, pa pregledaj ventile, klipove..... ko zna sta jos da prezimi bez ostecenja, a prema 2T motoru mogu biti i "maceha", ima da pali ko "mina". Skines s camca pred zimu, ostavis u garazu i na prolece postavis na camac, zaalnasujes ili potegnes kanap i pali ko da si juce vozio.
Nije 4T motor za ljude koji ne mogu da urade generalnu na vodi (Laki, bez uvrede ali znam koliko znas oko motora). Poznavajuci te, mislim da je za tebe bolje 2T motor bio autolub ili ne. Inace, sto se buke tice, pa ko jos prica dok se vozi, narocito ako glisiras. Ja licno ne volim glisiranje jer to za mene nije uzivanje (naravno, ne mislim da ne uzivaju oni koji to vole). Nesto moras i da pretrpis, nije sve i ne moze biti idealno.
Koliko sam razumeo ti planiras da ti Kempi radi motor bez kabine, znaci nema duzeg boravka na vodi. Sta ce ti onda motor koji se ne cuje. Navezes se gde si hteo, usidris se i pricaj u tisini do mile volje. Uostalom, dok vozis ne mozes da pricas, moras da pratis desavanja na vodi a da li ce drustvo moci da prica.....ma to nek oni brinu.