E, ovako treba... > Planovi za plovila
drvena ciklja
Bakara:
Zoki, ovo bas liči na onaj model za koji si mi davao nacrt na jednoj od tema za sper+epoxy, izgleda jako plovno
Zoran T:
Stipaljke su namenske jh...Sto se tice te plovnosti ajd ovako...ispod onih prvih slika ima jedan text document sa raznim engleskim nazivima i kojkakvim brojevima koje najverovatnije vecina vas prevede sa engleskog ali neznate cemu sluze i za sta se koriste...taj text document(ceo camac) i model malo sam promenio...smanjen je deplaman za 40kg ukupno na vl 10-320kg sto odgovara tezini camca motora i 2 osobe(bio oko360) povecan je malo pocetni stabilitet tj 80kg po boku ga nagne oko 4-5%(stepeni) tako da je kao vecina ravnog tabana jako tvrd camac("stiff boat") samim tim i nije bas za neke talase (kao i ostali shallow water ili swamp boat camci tipa john boat ili drugi inostrani projekti i razni domaci plasticni camci zvucnih naziva) i zbog "talasa" malo mu je povecan slobodan bok (od vode 40cm)...nije za motore teze od 20-25kg ili jace od 4-6ks...vec na 10-12 km/h ima tenziju da glisira(popne na pramcani talas) a samo korito nije predvidjeno za glisiranje...ni sa jacim motorom 15-20ks ne bi lepo mogao da glisira...idealno 4t-4ks i sa oko pola gasa 10tak km/h...
Bakara:
Da, na to mi i liči, za manju reku i manji motor, a da ide glatko
zankiki:
Ja sam imao dugo vremena šperov čamac od 5.5m, 110 u tabanu... Majstor Mlađa ih je napravio više komada ovde kod nas u Novom Sadu...
Pravljeni su kao klasični čamci - od špera, sa egijama od hrasta... Spolja navučena plastika (poliester), iznutra samo ofarbani. Naći ću slike kući pa ću postaviti. Poenta je da ima takvih čamaca koji danas imaju preko 10 godina, i svi se i dalje voze, bez preteranih komplikacija oko zaštite i slično.
Zoran T:
Razmera 1/20...model je nesto tezi od originala...10g=80kg
sl1 prazan camac
sl2 80 kg(jedna osoba)na pramcu
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju