E, ovako treba... > Tehnike i saveti...

Pasara

<< < (2/2)

Zoran T:
Ta kabina i kokpit su preteski za to korito(nije fabricki predvidjena kabina) potopljena je u vodu(teza je) vise nego obicno i remeti ti tezista ...Na sl br4 i tomos ti stoji pod uglom da joj ne bi dizao pramac a ta pasara i u originalu(bez kabine) samo sa tomosom ima tenziju uzdizanja pramca (brze ide kad neko sedne napred)uzrok je uska vitka i uzdignuta krma...sa jacim i tezim motorom je to puno izrazajnije...najjeftiniji pokusaj ublazavanja problema                                                                                                                       
                                                                                          1)teret u pramcu
                                                                                          2)dodatna kavitaciona  ploca motora(profilisana)
                                                                                          3)"spojler" krmenog zrcala(i to sa blagim kontra svancom)
                                       za sve ostalo drugo bolje gledaj vecu pasaru...elanovoj fali bar 100 lit volumena u krmi da bi to bilo kako treba 
                                                                                          4)da ceo camac produzis nazad pocevsi od kraja kobilice pa bar 1m????
     PS  te platforme nazad zaboravi tebi prakticno treba motor da pridje unutra...

maverick:
Taj čamac ide tako s takvim motorm, bez spojlera na samom čamcu neces puno toga napraviti

Zoran T:
Ne znam da je tako nesto elan iz begunja ikada pravio...ta pasara ima usku i vitku krmu i zato tako plovi...spojler ili ceo produzetak(na vl)najbolje resenje...procesljaj malo tu po forumu ima tih izrada spojlera i produzetaka...ili veca kavitaciona ploca bi isto pomogla (ali ne kao spojler)...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju