E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..

Renovacija brodske prikolice - 1 deo

<< < (2/5) > >>

Srecko Sojic:
nakon toga smo presli na pravljenje nosaca za bocne valjke koji pri navlacenju broda trebaju da klize po boku i usmjeravaju brod da ide ravno po horizontalnim valjcima

medjutim, posto je brod relarivno sirok ostalo je po nekih 5-6cm do branika tako da ove nosace nismo uspjeli da namontiramo.
po svoj prilici morace se usjeci i saviti cijev da bi se odmakla ili moramo izmisliti neki drugi patent

Srecko Sojic:
sledeci korak je bio montaza vitla
kako bi maksimalno ucvrstili plocu koja dolazi uz vitlo, a da bi ostavili mogucnost skidanja istog, morali smo napraviti nosac i zasarafiti ga
treba da napomenem da je prikolica debeeelo galvanizirana i da su ova dvojica odbili svaku mogucnost varenja bilo cega na konstrukciju
sve je radjeno na saraf i od inoxa

Srecko Sojic:
brod smo natovarili kamionskom dizalicom sa stovarista gradjevinskog materijala jer je bio na panjevima, pa da ga ne bi ostetili i vukljali lakse je bilo ovako

ja sam se ubio trazeci tezinu plovila po internetu i nista nisam mogao da nadjem. kada smo krenuli na put izvagao sam brod na prikolici.
ukupna tezina broda i prikolice je bila 1350kg bez motora i opreme. sama prikolica je oko 400kg ali nju tek treba da izvagam sto ce reci da je ovaj kasko od prilike 1000kg.

inace mecka Bozana je sve ovo izvukla bez ikakvih problema  hi

tako je bela ladja otisla na farbanje i prvu fazu renovacije

sto se renovacije prikolice tice tu sledi montaza kocionog sistema, prepravljanje signalizacije i postavljanje novih stopa sa strane, ali to tek kad se uhvati vremena

LSI:
Све што је урађено, урађено је за сваку похвалу.

Само... шта после? И кад све завршите, како мислите регистровати такву приколицу?

Srecko Sojic:
Prikolica je u medjuvremenu registrovana u Holandiji tako da ima svoju saobracajnu, tablicu i osiguranje

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju