Autor Tema: DILEMA  (Pročitano 26881 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 502
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: DILEMA
« Odgovor #30 poslato: 21, 10, 2015, 19:42:16 posle podne »
koliko sam ja razumeo, čovek je hteo brod a ne autobus...

za moju familiju nesto ovako bi bilo potaman :) doduse malo duze

Evo Kapetane, to je to cini mi se  thumbup

http://www.anibis.ch/de/boote-motorboote--710/petite-p%C3%A9nichette-%C3%A0-moteur--12081383.aspx?sf=dpo&so=d&p=14&fcid=710

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: DILEMA
« Odgovor #31 poslato: 21, 10, 2015, 22:57:50 posle podne »
Opasno mi se ne dopada to plovilo ali zaista, ko da ga je neki pancevac osmisljavao.
Jel si razmisljao o nekoj katamaranskoj verziji broda ili to ne dolazi u obzir. Po meni za tvoje zahteve bi to moglo da bude dobro resenje. Mislim da ta plovila i pored nekih mana imaju puno vise dobrih stvari a i naknadna ugradnja enterijera je jednostavnija a samim tim i jeftinija.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: DILEMA
« Odgovor #32 poslato: 22, 10, 2015, 10:18:23 pre podne »
Mozda bi neki pancevac i racionalnije iskoristio taj prostor.Vrlo je prostran i lici mi na neko sluzbeno ili namensko plovilo mada ona figurica na stolu...A tek 15l na sat...Katamaran podrazumeva 2 trupa a to je dupli posao(ali i pruza duplo vise komfora)mada bi veci problem bio to izvuci ili sam vez???
      Dilema
                A-da li praviti plovilo 7-8m duzine i 2,5-3m sirine
                B-Kupiti preko u Nl i doterati na prikolici(ista duzina al sirina ne moze da predje 2,5m)
                 C-kupiti preko i vece plovilo pa doterati vodom
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: DILEMA
« Odgovor #33 poslato: 22, 10, 2015, 20:15:56 posle podne »
Eto pod A neke brze skice
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2072
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Брод СРСА
  • Brod tip: челични кабинаш
  • Marina: марина ЈП Ада Циганлија
  • Veličina: 10х2,9м
Odg: DILEMA
« Odgovor #34 poslato: 22, 10, 2015, 20:24:37 posle podne »
Овако на први поглед,чини ми се да му је газ исувише мали за ту висину.  no125

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: DILEMA
« Odgovor #35 poslato: 22, 10, 2015, 20:49:53 posle podne »
Pa na prvi pogled ali 2.4t na 30 cm gaza pa i nije.To je inace jako gruba skica evo ovo crveno metar duze a priblizno istog volumena oko 2.3t i puno brze
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: DILEMA
« Odgovor #36 poslato: 22, 10, 2015, 20:57:05 posle podne »
za sareni gornji imam i nesto podataka neznam dal ce se videti a na tu tezinu od 820kg(samo ono sto se vidi)treba dodati bar jos 50% konstrukcije i na sve to jos 30tak% enterijera itd...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: DILEMA
« Odgovor #37 poslato: 23, 10, 2015, 07:18:26 pre podne »
Od kojeg materijala bi bio taj sareni tezak 800 kg

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: DILEMA
« Odgovor #38 poslato: 23, 10, 2015, 08:38:24 pre podne »
Taj sareni je tezine otprilike oko 1600-1800kg i gaz bi mu bio oko 26-27 cm(to mu je i deplasman na toj vl).Tih 820 kg je samo oplata boda u kombinaciji metal-sper.Moze biti ili od spera+epoksi ili u kombinaciji metalno korito a paluba i nadgradnja od spera sto bi bilo mozda i najbolje sto se tice cene materijala i jako bitno rasporeda tezine recimo samo oplata dna 15.7m2 je lim3mm i tezak 378kg(sve to ispod tezista podvodnog dela oko17cm) jedan bok lim 2mm 6.85m2 i tezina 109.5kg(*2 je 219kg)(sve to vecinom tereta centra tezista ispod tezista celog camca oko 70cm.Ostatak tezine cine klupe i patos kokpita paluba kabina i nadkabina oko 210kg spera u rasporedu iznad centra tezista.Naravno ovo je bez konstrukcije ugrubo.Na 35 cm gaza imas 3.1t deplasmana.Lim kod nas je oko 1e/kg
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže milan vlajkovic

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 70
  • Pol: Muškarac
  • moja garsonjera desno
    • no name
  • Brod tip: sklep dunavski hand made
  • Marina: grocka
  • Veličina: 6,00
Odg: DILEMA
« Odgovor #39 poslato: 23, 10, 2015, 09:00:07 pre podne »

www.specmar.com/aluminum-boat-plans/monohul-boats

ovde ima crteza za sve prikazane camce ali bez svih dimenzija.klikni na sliku, pa onda na pdf file

Van mreže milan vlajkovic

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 70
  • Pol: Muškarac
  • moja garsonjera desno
    • no name
  • Brod tip: sklep dunavski hand made
  • Marina: grocka
  • Veličina: 6,00
Odg: DILEMA
« Odgovor #40 poslato: 23, 10, 2015, 09:02:05 pre podne »

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: DILEMA
« Odgovor #41 poslato: 23, 10, 2015, 09:27:10 pre podne »
Nisam stručnjak, ali da je moj brod nikada ne bih pravio kombinacije metal - šper i slično.
Uvek bih radio sve od jednog materijala.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: DILEMA
« Odgovor #42 poslato: 23, 10, 2015, 10:15:54 pre podne »
Milane to su ok camci ali u nasim uslovima Al je dosta skup po pitanju samogradnje pod dva kako raste duzina camca(i namena)tako se i tezina Al povecava(radi cvrstoce) i vec Od 8m su jako. blizu tezine a od 10+m maltene iste pa cak je i negde gvozdje u prednosti u odnosu na cvrstocu-tezinu.Najbolji odnos ima konstrukcija od spera.
   Zankiki mozda nisi iz struke(brodogradnja) ali kao korisnik i metalnog i plasticnog plovila imas vise iskustva( empirijskog znanja) nego neko iz struke koji nikad nije imao svoje plovilo.
    Konkretno zasto ne metal korito a nadgradnja sper.
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: DILEMA
« Odgovor #43 poslato: 23, 10, 2015, 10:34:10 pre podne »
Sa ovime što sam rekao nemam baš nikakvo iskustvo, sem onog što sam viđao u prolazu.

A to je da je sam spoj metal - šper uvek problematičan, i da kad prođe nekoliko godina grejanja broda na suncu, smrzavanja, topljenja, opet smrzavanja (što zimi često ide na dnevnom nivou - noću mrzne danju otapa) to više nije to. U pukotinama izmedju se skuplja prljaviština koja navlaži, pa pri smrzavanju opet dalje propada...

Takođe, ako pravimo metalni brod, imamo u planu neko redovno održavanje - na svaki 5-7-10 godina peskarenje i farbanje, i tako brod uz dobro održavanje može da traje jako dugo, da ne kažem doživotno. U slučaju sa šperom, imamo deo na brodu koji će pre ili kasnije početi da propada, i to pre ostatka broda, pa onda idu popravke, prepravke, krpljenja... (ovo je moje mišljenje, možda nisam u pravu i postoji šperovi koji su otporni na sve i svašta).

Iz tih razloga, ako bih radio metal, bio bi čist metal.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: DILEMA
« Odgovor #44 poslato: 23, 10, 2015, 11:49:27 pre podne »
Naravno aw100 sper a preko 160-200gr roving sa epoksidom(sve po ps-u)i preko neka pu boja resava te probleme zime itd.Korito bi morao da odrzavas kao metalni camac a ostalo kao plasticni.Na taj nacin obezbedjujes puuno laksu nadgradnju u odnosu na korito povecani stabilitet ne gubis na cvrstoci jest veci posao i nesto skuplji ali se isplatil.
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!