E, ovako treba... > Tehnike i saveti...

kako poboljsati upravljivost broda sa gliserskim koritom

<< < (2/2)

mesechar:
inace ovo je sajt proizvodjaca   http://unclenormsmarineproducts.com/collections gde mozete videti kako sve u originalu izgleda a evo i nekoliko linkova na yt o ovom poboljsanju   







mislim da ce ovo biti jako korisno..za koji dan cu staviti snimke upravljanja sa ovim poboljsanjjima...definitivno sam vise nego zadovoljan rezultatom

Kapetan:
dizanje pramca zahteva silu, i to ozbiljnu silu ... pokusaj da ga rukom dignes.... gde je nestala ta sila ?
meni se cini da se prenela na drzac tog sokocala ...

sto se tice upravljivosti moje licno misljenje je da si trebao samo da improvizujes dve mini kobilice





e sad sta je vece zezanje ne znam ... samo obrati paznju na sile koje si zauzdao i da li su ojacanja kako treba odradjena

mesechar:
Kep nemoj da si mi "neverni Toma "' ta kobilica na gliserskom koritu bi samo molila da je otkinem na prvi plicak a tesko da bi nekog efekta ...to je nekako vise za jedrilicu tipa optimist ili neki kajak..ali na 24 fita ...nja jok!
Uostalom mora se misliti i na utovar na prikolicu ...sve bi obrijao prilikom prvog penjanja .
A sto se sila tice ...ne zaboravi da je ovo korito imalo flapsove koji su ga drzali i sa 260 sirovih konja...ja sam se pobrinuo da novi flapsovi mogu da izdrze istu tu silu a sila je sa 90 konja vise nego duplo manja!!
A sto se tice troler fina ..tj usmerivaca striktno sam se drzao preporuka naseg clana ST Vlajka koji mi je dao precizne instrukcije koji materijal primeniti prvenztveno zbog sila kao i opasnosti da usled deformacija moze doci do brijanja po propeleru.Vlada se pobrinuo za nabavku visoko legiranog aluminijuma sa primesama titanijuma a ima i kriptonita u tragovima ...a o grafitu koji je izuzetno zilav da i ne govorim ...naravno sve smo posle ojacali sachmiranjem i plastificirano u power coat ...

jedar:
Vidi Svedjani su to ovako resili

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju