E, ovako treba... > Plovila
Transport camca
Terca:
--- Citat: Alexa 11, 01, 2015, 08:45:35 pre podne ---Evo, zima polako odmice a ja i dalje trazim svoju ladju m4 . Najvise sam u komunikaciji odmakao sa jednim prodavcem koji je prolicno predusretljiv i moze se reci da smo se priblizili u ceni (on trazi 5500 a ja dajem 4500 eura). Motor ima sve papire, pre dve godine je ugradjen nov i ima 250 sati rada, medjutim od brooda nema nikakve papire. Kaze da je to samogradnja. Neznam kako bismo to mogli da resimo. Ideja mi je da taj brod kupim, sredim papire i da ga ostavim tamo dok se ne steknu uslovi za transport. Vodom ili kamionom, vec kako bude povoljnije. Ima li neko ideju kako resiti problem papira od broda ? Evo, o ovom brodu se radi. Meni se svidja, samo da se ne proda dok ja ne iznadjem nacin da obezbedim sve sto nasa carina trazi.
--- Kraj citata ---
Ne razumete se vas dvojica najbolje... :)
U Holandiji čamci do 15m dužine koji ne mogu da razviju brzinu 20km/h ne podležu registraciji (upisu u registar) niti im je za te čamce potrebna bilo kakva dozvola (dosta da su punoletni). Čovek ne može da ti da ono što ti tražiš od njega.
Međutim, kad holanđani plove u inostranstvo "papiri" im trebaju i dobijaju ih u ANWB - Royal Dutch Touring Club, nešto kao naš AMSS. Papiri se zovu ICC (International Certificate of Competence) za čoveka i ICP (International Certificate for Pleasure Crafts) za brod. Imam to negde i skenirano kako izgleda...
Daklem, ono što tebi treba jeste prvo dokaz o vlasništvu:
- kupoprodajni ugovor overen kod notara ako kupuješ od fizičkog lica, ili
-račun (faktura) ako kupuješ od pravnog lica, firme, preprodavca, dilera...
Sa tim onda ideš u ANVB i vadiš ICP i još ti oni na njega odmah udare štambilj da je povučen sa datumom kupovine, i još ti daju povrdu. Taj papir koristiš usput umesto naše "plovidbene dovole" (namerno pišem kao da ćeš ploviti do kuće, drugo je besmislica, da ne ponavljam). Možeš da ga izvadiš i online, šalju ga i na kućnu adresu u Srbiji, probali smo i to.
https://www.anwbwatersport.nl/vaarinformatie/varen-in-europa/meer-over-internationaal-certificaat-pleziervaartuigen/icp-formulier.html
Nesreća je malo što oni koriste samo holandski pa se teže nađe na netu.
Posle je neopodno da kod nekog špeditera uradiš izvoznu carinsku deklaraciju (EXA papir) i to je to.
Zapravo... kad stigneš u Mohač staneš na pristan "yu-agenta" i oni ti urade papire, uradiš reviziju, carinske i sanitetske papire i izađeš iz EU. Odeš u Bezdan, staneš na pristan "yu-agenta" uradiš drugu polovinu papira, ulaznu deklaraciju...
Tako se kući vratiš sa čamcem i sa svim dokumentima neophodnim za upis u naš registar (dokaz o vlasništvu, ispis iz "registra", dažbine).
Usput pristaneš u Novi Sad i platiš pivo.
Imam još jedan savet, pre nego što zvizneš pare za nešto što si video na fotografiji u nekoj tamo Holandiji, ti lepo odeš i pregledaš detaljno. Pa ako se i desi da ne kupiš taj brod sa slike, onda častiš dva piva.
Terca:
--- Citat: Alexa 11, 01, 2015, 12:30:29 posle podne ---
--- Citat: mladjo 11, 01, 2015, 11:25:26 pre podne ---Cim neko spomene da ce da uveze neki brod,za Novusa je to glupo.Zasto Vi gospodine Novuse ne kazete gde to ima ta kvaliteta i takav tip broda u Srbiji,kao npr.lepotan kao Vas brod.
--- Kraj citata ---
Mladjo, ja ne trazim savet gde i sta da kupim nego kako da to organizujem i dovezem. Sve je stvar ukusa i sopstvene procene sta je lepo ili nije lepo, sta se isplati ili neisplati, pa tako i brodovi
--- Kraj citata ---
U svakoj šali ima i po malo šale...
Ima neke istine u onome što ste napisali ali ima nečeg i u onom što je Novus napisao.
Alexa:
--- Citat: Terca 11, 01, 2015, 17:40:10 posle podne ---
--- Citat: Alexa 11, 01, 2015, 08:45:35 pre podne ---Evo, zima polako odmice a ja i dalje trazim svoju ladju m4 . Najvise sam u komunikaciji odmakao sa jednim prodavcem koji je prolicno predusretljiv i moze se reci da smo se priblizili u ceni (on trazi 5500 a ja dajem 4500 eura). Motor ima sve papire, pre dve godine je ugradjen nov i ima 250 sati rada, medjutim od brooda nema nikakve papire. Kaze da je to samogradnja. Neznam kako bismo to mogli da resimo. Ideja mi je da taj brod kupim, sredim papire i da ga ostavim tamo dok se ne steknu uslovi za transport. Vodom ili kamionom, vec kako bude povoljnije. Ima li neko ideju kako resiti problem papira od broda ? Evo, o ovom brodu se radi. Meni se svidja, samo da se ne proda dok ja ne iznadjem nacin da obezbedim sve sto nasa carina trazi.
--- Kraj citata ---
Ne razumete se vas dvojica najbolje... :)
U Holandiji čamci do 15m dužine koji ne mogu da razviju brzinu 20km/h ne podležu registraciji (upisu u registar) niti im je za te čamce potrebna bilo kakva dozvola (dosta da su punoletni). Čovek ne može da ti da ono što ti tražiš od njega.
Međutim, kad holanđani plove u inostranstvo "papiri" im trebaju i dobijaju ih u ANWB - Royal Dutch Touring Club, nešto kao naš AMSS. Papiri se zovu ICC (International Certificate of Competence) za čoveka i ICP (International Certificate for Pleasure Crafts) za brod. Imam to negde i skenirano kako izgleda...
Daklem, ono što tebi treba jeste prvo dokaz o vlasništvu:
- kupoprodajni ugovor overen kod notara ako kupuješ od fizičkog lica, ili
-račun (faktura) ako kupuješ od pravnog lica, firme, preprodavca, dilera...
Sa tim onda ideš u ANVB i vadiš ICP i još ti oni na njega odmah udare štambilj da je povučen sa datumom kupovine, i još ti daju povrdu. Taj papir koristiš usput umesto naše "plovidbene dovole" (namerno pišem kao da ćeš ploviti do kuće, drugo je besmislica, da ne ponavljam). Možeš da ga izvadiš i online, šalju ga i na kućnu adresu u Srbiji, probali smo i to.
https://www.anwbwatersport.nl/vaarinformatie/varen-in-europa/meer-over-internationaal-certificaat-pleziervaartuigen/icp-formulier.html
Nesreća je malo što oni koriste samo holandski pa se teže nađe na netu.
Posle je neopodno da kod nekog špeditera uradiš izvoznu carinsku deklaraciju (EXA papir) i to je to.
Zapravo... kad stigneš u Mohač staneš na pristan "yu-agenta" i oni ti urade papire, uradiš reviziju, carinske i sanitetske papire i izađeš iz EU. Odeš u Bezdan, staneš na pristan "yu-agenta" uradiš drugu polovinu papira, ulaznu deklaraciju...
Tako se kući vratiš sa čamcem i sa svim dokumentima neophodnim za upis u naš registar (dokaz o vlasništvu, ispis iz "registra", dažbine).
Usput pristaneš u Novi Sad i platiš pivo.
Imam još jedan savet, pre nego što zvizneš pare za nešto što si video na fotografiji u nekoj tamo Holandiji, ti lepo odeš i pregledaš detaljno. Pa ako se i desi da ne kupiš taj brod sa slike, onda častiš dva piva.
--- Kraj citata ---
114 114 114
Puno ti hvala za ovo objasnjenje thumbup
Zato i postavljam to ovde jer ocekujem da neko ko zna sta i kako treba priskoci u pomoc. Lepo od tebe i hvala jos jednom.
p.s.
To je korisno za sve koji imaju nameru da nesto kupe i uvezu. Ako nadjes te papire, pusti na PP ili na Alexa57@hotmail.rs
Zole:
da li sam brod tj. korito ima na sebi neku pločicu sa serijskim brojem i imenom brodogradilišta gde je napravljen? Ako ima onda to stavi u ugovor sve zajedno sa ostalim podacima pa kod notara, ostalo znaš. Ako nema onda ako se odlučiš za kupovinu sam napravi tu pločicu i zašrafi negde, na carini su bar meni tražili da ovlašćeno lice očita brojeve trupa i motora ( košta oko 1000 din.). U kadasteru izvadi da nije registrovan i vozi. Naravno, postoji i to što sam ti rekao da se registruje i onda ugovor...
zoki novus:
--- Citat: mladjo 11, 01, 2015, 11:25:26 pre podne ---Cim neko spomene da ce da uveze neki brod,za Novusa je to glupo.Zasto Vi gospodine Novuse ne kazete gde to ima ta kvaliteta i takav tip broda u Srbiji,kao npr.lepotan kao Vas brod.
--- Kraj citata ---
Za razliku od tebe ja sam i kupovao ovde i uvozio i prosao kroz sve to i uzduz i popreko. Zato je krajnje besmisleno da oko toga polemisemo. Na kraju ja nikada nisam rekao da je glupo da se uveze plovilo, naprotiv! Ja kad budem imao dovoljno para pravac Italija ili Engleska, Holandija... Ali da mi troskovi budu veci od cene samog plovila mislim da je apsolutno besmisleno. A ako hocemo i realno camac od 40god je isto kao i automobil od 40god pa makar bio i mercedes...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju