E, ovako treba... > Restauracije
Marissa
mesechar:
a pa ne moze djunta sa sitnim nutom da se nabudzi ffff cap
zankiki:
Posle nešto više od godinu dana, izvađen iz kobilice da vidi dana.
Upalio iz 3-4 puta. 47 godina, uskoro pola veka.
Kako volim ovaj zvuk.
Bakara:
Ma njemu stajanje ne smeta, više mu smeta rad sajkaca
Šalu na stranu, kao pomoćni motor je veoma zahvalan. Nema impeler, ne moraš da ga skladištiš na ovu ili onu stranu zbog ulja, i ne traži mnogo održavanja. Ono što sam ja primetio prilikom eksploatacije, najbitnije je da nikad ne ostane goriva u karburatoru ako planiraš da ga ne koristiš neko vreme. Takođe je poželjno da čizma nikad ne bude na višem nivou od glave motora, ako se stavlja dole ispod poda ili negde da leži. Semerinzi znaju malo da propuste ulje i da ode dalje u čizmu ka motoru.
Na prošlom Tomosu sam imao teretnu elisu, i gurao je Albin 25 bez problema i stizao lagano do punog gasa. Ovaj trenutni Tomos ima srednju elisu, 140, i vidim da mu nije baš lako da dođe do punog gasa, mada sad gura bar dve tone, možda i više, tako da ću i za njega da nabavim teretnu.
calypso2:
Tomos 4...I zvuk i miris benzina, i kako da prostis vibrira komanda/rucica...Deo detinjstva i dela zivota
vepar:
Lepe uspomene budi... ali neka hvala, drago mi je sto mi je u domenu davnog secanja! P.S. a ordenje na grudima? lol
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju