E, ovako treba... > Restauracije

Marissa

<< < (60/128) > >>

BataVoja:
Dok sam imao gliser i motor volvo, majstor je menjao svake godine, kaže mora tako. Sad u čamcu imam motor dizel Vetus i u prospektu piše da se manja na 1000 sati što je isto malo mnogo ali tako piše.

zankiki:
Pa onda je skoro ok, menjao sam ga pre 3 godine, a sa mojih oko 300 sati godišnje to mu je to...

zankiki:
Sređivanje je gotovo, majstor Bojan je ovaj put nadmašio samog sebe što se tiče kvaliteta, a radove je završio i pre roka.
Jako je dobro kada imate odličnog majstora, onda svi radovi na brodu predstavljaju zadovoljstvo, a ne brigu.

Namazan je antialgin.

Pošto mi svake godine procuri semering na pumpi vode, a neke je leve dimenzije pa nismo mogli naći kvalitetan, strugar je razbušio pumpu da koristi semering standardnih dimenzija (sa 28,5 na 30). Takođe smo usput i zamenili impeler poštu su mu falila 2 pera, a sasvim je lepo radio.

Ugrađen autopilot i daljinsko upravljanje. Kako još nisam povezao struju i isprobao kako radi, o ovome ću kasnije da pišem i da slikam.

Urađen redovan servis, zamenjeno ulje u kopči.

Napravljen dodatni nosač za pecaljke i na desnog strani platforme - da i gosti imaju odakle da pecaju  kgk

Zamenjena elisa manjoj, ali o tome u sledećem postu.

Sve to u 10-ak dana koliko je bio u dvorištu, pa nazad u vodu.



Bakara:
Za svaku pohvalu! clap clap

Baš me zanima kako će se pokazati druga elisa,  sa elisom uvek negde dobiješ a negde izgubiš...  sajkaca

zankiki:
Već smo pisali na ovoj temi, da bi benzinski motor na punom gasu morao da ima više od 2700 obrtaja koliko moj može da izgura sa ovom elisom. Dobio sam savet da ću smanjenjem elise za 1" (2,5 cm) dobiti oko 400 obrtaja na radilici, i rasteretiti motor. Kako nisam hteo da ekperimentišem sa svojom elisom, pa da ne mogu da je vratim ako mi se dobijeno ne svidi, čuo sam se sa našim kolegom sa foruma Maretom oko ove problematike, pa mi je posavetovao da po mojoj izlijemo identičnu elisu od aluminijuma (pošto je jeftinije), nju skratimo da vidimo šta ćemo dobiti.

Pošto se Mare između ostalog bavi i popravkama elisa (ispravljanje, varenje, balansiranje, zamene uložaka i ko zna šta još), i popravljao je elise nekim mojim drugarima i svi su ga nahvalili, rado sam prihvatio ovaj savet. Nevolja je bila što smo imali malo vremena, ali je čovek sve ispoštovao i imao sam elisu na vreme. U toku radova smo se dogovorili da ipak ne smanjujemo pričnik za 2.5cm, nego za 2cm.

Sa novom elisom sam čini me se dobio baš šta treba. Maksimalni obrtaji su oko 3100, treba mi oko 300-350 obrtaja više za istu brzinu, ali se prosto oseti da motor sada radi rasterećenije. Doduše, ovo su zaključci posle jedne kraće vožnje. Sledi mi za 2 nedelje plovidba do Tikvare, gde ću moći na dužoj plovidbi da iskontrolišem ponašanje, potrošnju i ukupni osećaj. Ako mi se dobijeno svidi, skratićemo i moju postojeću elisu na ovaj prečnik (pošto je alimnijum dosta slabiji od bronze, a ja volim da se zavlačim po plićacima).

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju