E, ovako treba... > Restauracije

Marissa

(1/128) > >>

zankiki:
Kao što znate, od nedavno sam vlasnik broda jednog našeg člana. Biće tu nekih izmena (na proleće je planiran tvrdi krov, a nakon toga, kad se steknu uslovi, ubacivanje motora od 60-70KS, jer brod odlično plovi na većem gasu, što se tiče korita i plovnosti, ali vidim na renou od 30KS to baš i ne prija previše, a sa nekim dizelom bi se i potrošnja smanjila. Pisaću ovde o tome, i tražiti savet.

U međuvremenu sam popravio najvažniju stvar - plovak u rezervoaru. Zamenio crevo za sipanje pitke vode. Slike ću postaviti kasnije, jer imam hitniju stvar.

Prilikom boravka u brodu po kiši, primetio sam da (nažalost) 5 od 6 prozora curi, a i onaj jedan mi je sumnjiv. Imam dve opcije - skidanje prozora i čisšćenje starog silikona, vraćanje nazad. Prozori su u nekim aluminijumskim lajsnama, gledao sam malo sa majstorom i on kaže da je najbolje te lajsne izbaciti, kupiti novi pleksiglas u većoj meri, i lepiti ga na brod bez lajsni. Ali za tu operaciju treba u ovom trenutku velikih 250-300e.

Pitanja su, za opciju 1: da li vredi pokušati skinuti lajsne i odvojiti pleksi, očistiti sve, pa vratiti? To bih pokušao sam. Mislio sam sa lepkom za šoferšajbne, ali ako ima i nešto bolje...

opcija 2 - skidanje kpl svega, kupiti novi pleksiglas, na nešto većoj meri, izbaciti lajsne. Ovde imam par pitanja:
-da li lepiti sa lepkom za šoferšajbne? Njega imam u dovoljnim količinama, ne bih morao da kupujem.
-gde naći, i postoji li pleksiglas koji je zatamnjen? Kad već radim, bilo bi lepše staviti zatamnjena stakla, ali sam zvao par većih firmi i niko ga nema.

Evo par slika stakala...









maverick:
Najjeftinije ti je rijesenje da skines...sve dobro očistiš...s unutrasnje strane postojecih stakala zalijepis foliju koja se koristi u automobilskoj industriji i košta smiješne pare za cijeli brod a imas je u kojoj zelis boji i imas zatamnjena stakla , a jednostavna je za raditi pa ti ne treba majstor....i polijepis sve tim ljepilom jer sam tako i ja radio sebi....slikaj jednu sliku i s vanjske strane

IKA:
Voljan si da radiš,vidi se.Obzirom na raspoloženje neoprostiva greška bi bila da izbaciš lajsne ,koje prozorima daju neophodnu estetiku.Curenja se javljaju baš zbog toga što je dihtovanje rađeno neodgovarajućim diht masama ili silikonima.Za pleksi-klirit i sve vrste polikarbonata postoji lepak specijalno za njih.Proizvodi ga Sika ,a kod nas galenikaklirit u zemun polju.
Pravo iispravno rešenje je dakle skinuti prozore očistiti sve silikone ispolirati lajsne i postaviti ih uz upotrebu odgovarajučih lepkova.

zankiki:
Bio sam danas na brodu, i bio blizu odluke da uradim baš to što ste vas dvojica savetovali!
Sad sam još sigurniji u to. Maverick je u pravu, folija sa unutrašnje strane na stakla, a ako budu ružne lajsne spolja, ofarbaću ih u neku boju (crnu, da idu uz stakla), i biće ok.

Sad još jedino nisam siguran oko lepka, za ovaj što lepimo šoferke na poslu sam siguran da odlično lepi, jedino što je posle problem da se skine, uz njega ide poseban prajmer. Ili uzeti neki specijalni silikon...

zankiki:
Btw, čime se poliraju lajsne?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju