E, ovako treba... > Honda

Honda four stroke 45 hp - molba za savet

<< < (2/3) > >>

Bera:
Odličan motor i konstrukcija. 35-40-45-50 je isti blok motora od 808 ccm.Da ne valja Honda ne bi ga koristila i dan danas , od 2007 pojavilo se EFI sa puno elektronike ali i dalje na staru bazu.Tri karburatora nije problem treba ih sinhronizovati i radi kako treba.Ja sa trimom imao dva motora , problematičan je sam elekrtro motor na trimu , kućište ( poklopac )motora je od tankog lima i lako brzo korodira treba ga na vreme zaštititi.
Menjač je veći problem kod tih motora dosta često fali mali komadić ili pukne kućište , ako je to u redu uzimaj cena je povoljna.
Servis nije skup čak i zupčasti kaiš može da se upotrebi od japanskog auta za sitne pare.
Ako imaš još pitanja pitaj slobodno . 114

DuleN:
Bera, uz hvala na odgovoru, molim za jos nesto:
- Sta podrazumevas pod tim problemom na menjacu? Nekako nisam mogao da razumem to sto si napisao.
- Kakva je otprilike potrosnja ovog motora?
Unapred hvala

Bera:
Gledam slike koje si postavio mislim da taj menač sasvim ok. Ja sam video barem desetak motora sa estetskim problemama kao što je na prvoj slici , veći problem je ako pukne kućište kao na ostalim slikama.
 





Ja ovaj motor koristim sa čamcem Mahser :




Na Tisi predjem 100-105 km ( pola uzvodno-pola nizvodno ) na 70 % gasa sa 20 litara benzina.
Maksimalna brzina oko 55 km/h , težina čamca 240 kg + ja 75 kg sa standardnom elisom 11/4 x 13

 


DuleN:
Bero
Puno ti hvala na odgovoru

Bera:
Inače imam polovne teretne elise za ovaj motor ako slučajno treba !

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju