E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA
registracija čamaca
tangabravo:
Na sajtu nautički info naidjoh na obaveštenje o registracijik čamaca i tamo kaže da komisija obilazi marine i vrši tehnički pregled, pa mene zanimašta ću ja što mi je čamac pod prozorom a još sam pride sa PA registracijom a čuo sam da su nas pripojili BG ffff ( pa ko bi normalan smislio takav biser ) pa sam ja bio odustao od registracije i rešio da se vozam neregistrovan. Ima li ko neka pobliža obaveštenja o toj temi???
IKA:
Kad registruješ auto,teraš ga na tehnički pregled u neki od ovlašćenih servisa.Isto to važi i za plovila.Ovlašćeni za tehnički su službenici kapetanije,te je logično da plovilom dođeš do ovlašćenog lica ili ti servisa.Dobra volja kapetanije je da ljudima pomogne pa u nekim kapetanijama službenici odlaze na teren.Treba napomenuti da je to zaista njihova dobra volja , te ne treba sav bes izliti na njih.
O tome da li postoji neki jednostavniji način,možemo samo polemisati ,no za sada je tako kako je ,sviđalo se nama to ili ne.
U suštini mogli bi biti principijelni i strogo se držati pravila da se plovilo doveze kod njih ,ali se nekad trude da budu predusretljivi,mada nemaju obavezu da se tako postave.
Da li iko prilikom registracije auta izlazi na teren.?ne .Dovezi auto u servis bez obzira koliko ti je udaljen od kuće.
Ljuba:
--- Citat: IKA 02, 08, 2014, 23:55:42 posle podne ---Da li iko prilikom registracije auta izlazi na teren.?ne .Dovezi auto u servis bez obzira koliko ti je udaljen od kuće.
--- Kraj citata ---
Ta logika ima smisla sa automobilima jer servisa ima na svakom ćošku a puteva do servisa ima onoliko. U našem slučaju servis je samo na jednom mestu, (pripadajuća kapetanija) a put samo jedan: reka.
Ne može svako da se zaputi Dunavom ili Savom prema kapetaniji, neko nije vičan manevrisanju, neko se jednostavno plaši nepredvidljive reke a taj put ume i da košta podosta.
A to što oni ponekad izlaze sigurno nije iz ljubavi prema nama već vide da im retko ko i dolazi pa izlaskom uteraju neki dinar u kasu. Kada bi ima plate zavisile od procenture registrovanih plovila visili bi oni svaki vikend po marinama.
tangabravo:
E pa Iko to je OK za vozila na pogon a šta sa lakim prikolicama koje nit imaju pogon niti kočionopa im i netrebaju valjci. Ja sam u petak produžio re4gistracijhu prikolici i došao je službenik na licu mesta pošto je na panjevima , proverio pus broj pogledao lampe i vratili se na tehnički za papire. I baš me interesuje šta će pametnjakovići da proveravaju na mom mikraću pogotovoako je porinut , možda da mere preečnik rupe na trupu ffff. ali pregled za mikrać je 1100rsd pa računaj koliko nas ima. Sve u svemu luda kuća
IKA:
Kao što rekoh,možemo unedogled polemisati ,da li postoji bolji način ali sada je stvar takva kakva je,i u suštini mi kao korisnici usluge nemamo baš mogućnosti nešto da promenimo.Za promene prvo treba samu državu srediti ....itd...itd.
Ljubo ,razmišljaš lokalno deluješ globalno.Od Titela do novog sada postoji samo jedan servis koji vrši tehnički pregled.Ljudi iz mesta Titelske opštine mogu da biraju jal Servis u Titelu jal u Novom sadu.U svakom slučaju svi nosimo oznaku NS .u centralnoj srbiji verujem da je situacija mnogo gora,pa mnogi do tehničkog pregleda moraju da pređu i po 30-40km.Pri tom ih niko ne pita za kilometražu i troškove.Plovilima je mesto na vodi te shodno tome podrazumeva se da su plovila na plovnom putu kojim mogu doći do nadležne kapetanije ,pod predpostavkom da upravljač ipak zna da vupravlja plovilom.Ne pije vodu da neko nije vičan.Ako je već vlasnik i ima dozvolu za upravljača,ako nije vičan nek vežba.
Uzgred da sam zakonodavac ne bih ni dozvolio registraciju čamaca koji su na suvom.I tako bla,bla bla i tako to...Bolje da nastavimo na zimu,sad je vreme pecanja. sajkaca
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju