E, ovako treba... > Yamaha

Elisa u zemlji voda

<< < (2/2)

Zakeralo:
Vanbrodksi motori su druga prica. Ova preporuka je za brod sa stabilnim motorom i vratilnim vodom.

Vuk:
Pendula nije naveo na sta misli, predpostavljam da je mislio na vanbrodski

Kapetan:
naravno da mogu da se objave svi telefoni i adrese... sajt je ne komercijalan ...
evo ti pa zovi coveka za balansiranje elise..Dejan sa ade 063 8023 786

nijah:

--- Citat: Vuk  09, 04, 2014, 09:27:19 pre podne ---Isto kao i sa tri stim sto elisa sa cetiri kraka ima nesto veci potisak, ali i malo manju krajnju brzinu zbog veceg otpora vode.

--- Kraj citata ---

Apsolutno netacno...


--- Citat: Zakeralo  09, 04, 2014, 09:46:57 pre podne ---Propeleri postoje sa 2-7 krila. Mozda na nekim podmornicama ima i vise ali to je vojna tajna. Svaki propeler radi po istom principu, stvara podpritisak sa pramcane strane krila i nadpritisak sa krmene strane krila i tako vuce brod napred. Kada se bira propeler, vodi se racuna o njegovoj opterecenosti i pojavi kavitacije. Ukoliko se javlja kavtiacija postoje dva resenja (ako su precnik i korak fiksani) jedan je da se poveca povrsina krila a drugi je da se doda jos jedno krilo. Treba izbegavati da broj krila bude jednak broju cilindara zbog vibracija.

--- Kraj citata ---

Potpuno tacno...
S tim sto to sve vazi kako za brodske tako i za vanbrodske motore. Samo sto je tu stvar u prenosnom odnosu.
Kod brodskih je tu reduktor ili kopca, a kod vanbrodskih je odnos zupcanika za putu od motora ka propeleru.

Taj prenosni odnos kod vanbrodskih je takav da verovatno za malo promeni broj obrtaja izmedju motora i propelera, i tako napravi malu razliku u frekvenciji vibracija.

pendula:
hvala kapetane a i ostalima.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju