E, ovako treba... > Vanbrodski motori

Honda inboard- zanimljivo

<< < (2/3) > >>

Kapetan:
ovakvo resenje postoji i na nekim manjim jedrilicama ... recimo Zoletov Neptun je imao fabricki takvo resenje...

maverick:
 6589 skontah nekako  jh

Zoran:
To su u staroj Jugoslaviji,masovno radili jedrilicari na moru.Ko ima stare brojeve SAMA moze
da vidi.

mesechar:
ja sam na sajmu u nemackoj video kit komplet lift sa ugradjenom hondom 6konja za drvene jedrilice. Jedan veoma zanimljiv sistem motora na uvlacenje gde je na samoj cizmi montirana flansna koja kad je motor u izvucenom polozaju zatvara otvor. Veoma mi je tesko objasniti upravo trazim prospekt.

djera1:
Ja u ovome vidim isto resenje kao sto je motor u bunaru, a to onda donosi niz problema;

1. Motor je puno vise izlozen koroziji jer je stalno u vodi ili bolje reci u kanalizaciji,
2. Za svaki ozbiljniji servis mora se vaditi napolje a to nije nimalo lako,
3. Svako upetljavanje elise je nocna mora,
4. Motor je fiksiran pa se mora ugraditi kormilo a to sve poskupljuje pricu,
5. O gusenju motora zbog nedostatka kiseonika je vec bilo reci.

Uzimajuci u obzir navedene cinjenice ja sam na mom Variu 19 motor postavio van bunara sto se moze videti na avataru.

Bunar daje i neke prednosti ;

1.Manja  buka,
2.Bolja zastita od nespretnih komsija u marini.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju