Autor Tema: Honda inboard- zanimljivo  (Pročitano 3334 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #1 poslato: 01, 02, 2014, 16:53:50 posle podne »
odlicna fora !

evo malo slika da prenesem a koga vise zanima ima na gornjem linku ....


















mene samo brine da motor ne krene da se gusi ... ovakve konvercije obicno imaju tu rak ranu....


Van mreže maverick

  • Moderator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #2 poslato: 01, 02, 2014, 19:13:47 posle podne »
Mislis da  to cesto rade...pa vec imaju rak ranu...ja ovo nikad nisam vidio

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2073
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Брод СРСА
  • Brod tip: челични кабинаш
  • Marina: марина ЈП Ада Циганлија
  • Veličina: 10х2,9м
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #3 poslato: 01, 02, 2014, 20:25:02 posle podne »
Мени ово личи на: "докони попови јариће крсте".

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #4 poslato: 01, 02, 2014, 20:35:11 posle podne »
Mislis da  to cesto rade...pa vec imaju rak ranu...ja ovo nikad nisam vidio

to je trik sa "motor u bunaru" koji se cesto koristi na recimo Variu ili na Narvalu i uvek je problem kolicina vazduha, pokojni Mladja je u novijim serijama Varia pravio dodatne luftere ...









stim da se na Variu nije skracivala noga...

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #5 poslato: 01, 02, 2014, 20:36:16 posle podne »
ovakvo resenje postoji i na nekim manjim jedrilicama ... recimo Zoletov Neptun je imao fabricki takvo resenje...

Van mreže maverick

  • Moderator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #6 poslato: 01, 02, 2014, 21:40:02 posle podne »
 6589 skontah nekako  jh

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #7 poslato: 01, 02, 2014, 23:26:27 posle podne »
To su u staroj Jugoslaviji,masovno radili jedrilicari na moru.Ko ima stare brojeve SAMA moze
da vidi.
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #8 poslato: 02, 02, 2014, 02:52:43 pre podne »
ja sam na sajmu u nemackoj video kit komplet lift sa ugradjenom hondom 6konja za drvene jedrilice. Jedan veoma zanimljiv sistem motora na uvlacenje gde je na samoj cizmi montirana flansna koja kad je motor u izvucenom polozaju zatvara otvor. Veoma mi je tesko objasniti upravo trazim prospekt.
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže djera1

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 101
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Polaris beta
  • Marina: Dorcol
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #9 poslato: 02, 02, 2014, 13:13:06 posle podne »
Ja u ovome vidim isto resenje kao sto je motor u bunaru, a to onda donosi niz problema;

1. Motor je puno vise izlozen koroziji jer je stalno u vodi ili bolje reci u kanalizaciji,
2. Za svaki ozbiljniji servis mora se vaditi napolje a to nije nimalo lako,
3. Svako upetljavanje elise je nocna mora,
4. Motor je fiksiran pa se mora ugraditi kormilo a to sve poskupljuje pricu,
5. O gusenju motora zbog nedostatka kiseonika je vec bilo reci.

Uzimajuci u obzir navedene cinjenice ja sam na mom Variu 19 motor postavio van bunara sto se moze videti na avataru.

Bunar daje i neke prednosti ;

1.Manja  buka,
2.Bolja zastita od nespretnih komsija u marini.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #10 poslato: 02, 02, 2014, 13:18:11 posle podne »
o meni bunar ima smisla na zasticenim jezerima i na morima gde postoje sluzbe koje za male pare vade camce i gde nema mnogo otpada u vodi...

bunar na reci ... ja ne bih ...

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Honda inboard- zanimljivo
« Odgovor #11 poslato: 02, 02, 2014, 15:00:18 posle podne »
ovde nije rec o bunarunego o veoma lepom vintage glisercetu od drveta koji ocigledno vlasnikne kvasi previse!! I on covek nije hteo da mu metalik jaje dubi na prelepom chamcu koji je fazon i dosetio se ...kakvi bunari da ne produbljujemo temu ovo je u stvari estetski zahvat
nikad kravata nikad stalni posao