E, ovako treba... > Yamaha
Voda na kotrolnom mlazu vrela
Kapetan:
da mini su oduzeli vozacku dozovlu sad bih seo u kola i doveo te na marinu ...
ja nista ne razumem ... gde se nalazi taj termostat ?
mlaz je bas los... kaplje i slicno... ajd videcu da uslikam pa da okacim ...
ljepoja:
ja i dalje stojim iza onoga sto sam rekao...na godisnjem servisu proveri ceo sistem hladjenja i to je to...niko ne moze da popravi motor preko foruma tamburanje
Kapetan:
--- Citat: ljepoja 01, 12, 2013, 15:15:47 posle podne ---ja i dalje stojim iza onoga sto sam rekao...na godisnjem servisu proveri ceo sistem hladjenja i to je to...niko ne moze da popravi motor preko foruma tamburanje
--- Kraj citata ---
u svakom slucaju impeler menjam ... ljepoja jel mozes da mi vidis koji imepeler ide na ovaj motor :
radi se o Yamaha f8 4 stoke ako se ne varam iz 1986te
ne snalazim se na yamahinom sajtu ...
zankiki:
Ako imaš mlaz, ne diraj impeler, nije do njega. Ako slabo curi, onda je impeler.
oblak:
--- Citat: Kapetan 01, 12, 2013, 14:48:49 posle podne ---da mini su oduzeli vozacku dozovlu sad bih seo u kola i doveo te na marinu ...
ja nista ne razumem ... gde se nalazi taj termostat ?
mlaz je bas los... kaplje i slicno... ajd videcu da uslikam pa da okacim ...
--- Kraj citata ---
ako nema kontinualnog mlaza , kapljanje i slicno obavezno se menja impeler...u svakom slucaju nema razloga za brigu, svi motori novije proizvodnje imaju termo zastitu od pregrevanja tako da ako se poveca temp. motor ce se sam ugasiti pre prokljucavanja... Pre otvaranja impelera proveriti sita na usisu da nisu zapusena od algi, zemlje i naravno crevo kontrolnog mlaza da nema neki kamencic od kamenca.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju