E, ovako treba... > Yamaha
Voda na kotrolnom mlazu vrela
Kapetan:
Evo ovako.... Yamaha 8hp 4 stroke... pali sve normalno , normalno radi ... ali vec posle minut voda na kontrolnom lazu je vrela...
U planu je zamena impelera , ali ne znam da li moze jos nesto da bude?
ljepoja:
moguce da je zaglavio termostat ili neki kanal vodenog prostora,takodje i da impeler ne pravi dovoljan pritisak vode pa izbacuje vrelu vodu na kontrolu,u svakom slucaju dobro je da izbacuje vodu,lose je kad pocne dim da izlazi na kontrolu :D
Zamena impelera OBAVEZNO !!!
oblak:
Zaglavljuje termostat odnosno ne otvara dovoljno ... Impeler nema veze s tim, impeler se menja kad kontrolni mlaz na leru pocne da slabi odnosno prekida ili potpuno prekine. I tad treba proveriti dal slucajno nije kamencic u kontrolnom crevu. Skini termostat pa probaj, voda treba biti mlaka al nikako vrela da se oprzis
Kapetan:
--- Citat: oblak 01, 12, 2013, 14:11:33 posle podne ---Zaglavljuje termostat odnosno ne otvara dovoljno ... Impeler nema veze s tim, impeler se menja kad kontrolni mlaz na leru pocne da slabi odnosno prekida ili potpuno prekine. I tad treba proveriti dal slucajno nije kamencic u kontrolnom crevu. Skini termostat pa probaj, voda treba biti mlaka al nikako vrela da se oprzis
--- Kraj citata ---
pa vidi ... onako , nije bas prijatno drzati ruku od vodom ... al nije da ce da oprzi ...
menjam onda impeler i gledam taj termostat, sta tu treba da se vidi ?
kamencic- kapiram da trebam da skinem sva redom creva i proverim ih ?
oblak:
Prvo otvoris kuciste termostata, jednostavno par srafova i izvadis pecurku termostata pa probas. Ako pokaze rezultate ostavi bolje bez termostata nego da prokljuca voda u glavi. Nema potrebe nista da diras drugo ako ti je kontrolni mlaz kontinualan bez prekida na ler gasu. To je jedini pokazatelj stanja impelera i ne menja se ako je mlaz dobar.
Ima jos jedna problematika kad je termostat u pitanju. Zbog mnogo hladne vode zimi koja zapljuskuje termostat od strane impelerske pumpe, desava se da termostatu treba duze vremena da otvori, odnosno prehladjuje ga velika kolicina hladne vode pa tek posle desetak minuta kad se voda u glavi ugreje do 80 stepeni on lagano izjednaci temperaturu i pocne propustati. Zato su bolji termostati sa sto nizom temperaturom propusnosti. U svakom slucaju dok god mozes da drzis ruku na mlazu motor nije pregrejan pa mozes probati. Svakako je termostat u pitanju i ako ne otvara dovoljno brzo nije lose probusiti mu rupicu na pecurki koja pomaze da se spoljna i temperatura glave brze ujednace i postignu zeljenu temperaturu za otvaranje termostata.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju