NAUTIČKI E-SHOP > Servis Ljepoja

Posledice NE konzerviranja 2T motora

(1/5) > >>

ljepoja:
Dakle pitanje kao sto je :"Da li treba konzervirati motor?" je totalno ne primereno jednom vlasniku motora.
Konzerviranje 2T motora je obavezno na kraju sezone ili ako se motor odlaze duze od mesec dana.Motor mozete konzervirati trajno ili privremeno sto bi znacilo do ili preko 6 meseci.

Konzervacijom izbegavate skupljanje moguceg kondenza i korozije na kliznim i pokretnim delovima unutar motora kao sto su: BOLCNE NA RADILICI,LEZAJEVI RADILICE,KLIPNJACE i naravno KARIKE.

Imao sam vremena da vam malo uslikam i pokazem kako to izgleda nakon rastavljanja motora koji JE imao zalosnu sudbinu i nemarnog vlasnika .  tamburanje


Mislim da niko od vas ne bih zeleo da mu se ovo desi jer u novcanom pogledu ovo jako puno kosta.

ljepoja:
zaboravio sam jos da napomenem da su i kuglicni lezajevi na radilici kao i sama radilica ODVALJENI !!!  no125

LSI:
Zašto li me ove slike podsetiše na slike kvarnih zuba?

Valjda zato što je i jedno i drugo posledica nemara i lenjosti, a posledice su teške i bolne, često nepopravljive. Mada, za motor čovek može da kupi nove rezervne delove, a za zube ... pa i tu postoje "veštaci" ali koštaju kao i motor.

Nego Ljepoja, ovo je vezano za 2T motore - da li je slično i sa 4T motorima?

ljepoja:
4T motori imaju svoj karter kao na kolima i klizne lezajeve na klipnjacama koji imaju stalan pritisak ulja izmedju njih samih i radilice tako da sto se tice radilice i klipnjaca ne moze da se desi ovako nesto.

na 4T motorima konzervacija dosta pomaze u ocuvanju siceva ventila i cilindara tako da nije greska konzervirati 4T motor ili ga paliti 2-3 puta mesecno ali naravno morao bi da odradi neko vreme. Ja iskreno preporucujem konzerviranje i 4T  motora.

LSI:
Hvala. Ovo je korisna informacija. Ima nas dosta koji se u motore razumemo taman toliko da znamo gde se sipa gorivo i gde se ubode kontakt ključ...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju