Nautika opšta... > Zakoni i Propisi
Odjava i registracija plovila
LSI:
--- Citat: poljo 19, 01, 2014, 13:12:01 posle podne ---Lazo , ziv bio , vidi kakvi su uslovi za uvoz iz Republike Srpske plovila . Dadoh covjeku brod a sad ce ispasti da sam ga z...o zbog silnih dadzbina drzavnih . Jeftinije izadje da vozi na punomoc ako ta varijanta i postoji u rijecnom saobracaju
--- Kraj citata ---
Za dan-dva sledi informacija.
Mezija:
--- Citat: argo1 19, 01, 2014, 11:01:14 pre podne ---Ako su isti zakoni i propisi za sve (naravno ako ih svi poznaju) trebalo bi svuda isto da postupaju. LSI su u N.Sadu zadrzali original plovidbene a izdali ispisnicu i kopiju,meni su u Pancevu dali ispisnicu i original plovidbene na kojoj je stavljen pecat "ISPISANO".
--- Kraj citata ---
U Novom Sadu predaje se plovidbena i dobije se overena fotokopija a oni zadrze original, tako su mi rekli i u LK beograd da je to procedura i tako je i bilo.
deki77:
da se i ja prikljucim ovoj temi k5
josuvek nemam camac al sam u potrazi za istim jos letos me je zanimalo kako ga registrovati a razmisljao sam i o samogradnji pa sam s o tome i raspitivao citao ovde na forumu vrteo br telefona i ono sto sam saznao je sledece:
TESKO ONOM KO NEMA PLOVIDBENU DOZVOLU!
pozvao sam kapetaniju u BG i predocio im dve varijante
1-kupovina camca
2-samogradnja
kod varijante 1 procedura je identicna kao za registraciju kola znaci kupoprodajni ugovor placanje taksi i odjava prijava itd sve do registracije na moje ime kazem identicno kao za auto
problem nastaje kod varijante 2
po starom zakonu kolko sam upoznat moglo je da se registruje i izvadi plovidbena na osnovu izjave 2 svedoka i prilozenih nekih racuna po novom zakonu je situacija drasticno drugacija
u kapetaniji se podnese zahtev za samogradnju,a oni te na osnovu tog zahteva upucuju na
Управа за утврђивање способности бродова за пловидбу
a oni traze sledece:
Брод мора да има сведочанство о способности брода за пловидбу. Сведочанство о способности брода за пловидбу потврђује да брод одговара захтевима Техничких правила.
Технички надзор обухвата одобравање техничке документације на основу које се брод гради или преправља и техничке документације на основу које се израђују материјали, машине, уређаји и опрема, који су намењени за градњу, преправку и поправку брода, надзор над градњом или преправкама, надзор над израдом материјала, машина, уређаја и опреме, као и преглед постојећих бродова и надзор над извођењем преправки и обнављања оних делова брода за које је прегледом утврђено да их треба поправити или обновити.
ovo gore navedeno je kako mi rekose takozvani ATEST stim sto sve to pokreces pre pocetka gradnje i oni te kao obilaze za vreme gradnje a kad se zavrsi dobijas papir na osnovu kog ides u kapetaniju i oni ti izdaju plovidbenu dozvolu i registrujes
problem je sto taj nazovimo ga ATEST kosta negde oko 90000 din
mozda sam oko procedure negde pogresno napisao a kako i ne bi kad mi se zavrtelo u glavi od cifre kad mi je ljubazna gospodja s druge strane zice rekla
sve to je letos bilo,mozda se dosad nesto popravilo neznam
uglavnom ja sam od samogranje odustao a po oglasima trazim da kupim samo one camce koji imaju plovidbenu dozvolu
evo sajt pa proverite www.uprava-brodova.gov.rs
LSI:
Deki,
Dobro ste vi sve ovo razumeli i izračunali.
Novi zakon će mnogo otežati život nautičarima koji bi sami da naprave ili preprave čamac. I mnogo će da poskupi taj posao. Ja sam na početku ove teme dao izvode iz zakona koji se bavi ovom problematikom i svako ko ima vremena i koga to zanima u tim izvodima može dapronadje najbitnije informacije.
Vi ste nam danas ovde dali i link koji vodi do informacija o cenama tih pregleda u cilju dobijanja, kako ste ga vi nazvali, atesta.
Ono što nisam našao u zakonu pa može da bude diskutabilno jeste, a šta ako neko, ipak, na svoju ruku izgradi čamac ili nešto prepravi, bez prethodne prijave?
Obziorm da to zakonom nije izričito zabranjeno, po meni, moguća je varijanta ali i tada bi vlasnik tog čamca morao da ga registruje i to je momenat kada u kapetaniji mogu da odluče ili da ne dozvole registraciju (što mislim da ne bi bilo u redu) ili da zahtevaju pregled tehničkih karakteristika i tek nakon toga da odobre ili odbiju registraciju.
Kako će to u prakis biti - videćemo.
Ljuba:
U praksi će biti da će ljudi izlaziti na vodu bez papira pa koga uvate uvate, uostalom kao i do sada.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju