Горанче, нећу одговорити личном поруком јер заиста нема било шта да се крије око ове трансакције.
Пре десетак дана, са ЗоранТ-ом био сам у Госпођинцима да нешто купимо за његов чамац који прави. Путем смо разговарали и испричао сам му како ме нервира чињеница да сам мојом хондом 25-ицом не могу да потерам чамац брзином већом од 25 км и да размишљам о томе да узмем снажнији мотор.
Наредних два, три дана, прелиставао сам огласе и дописивао се с оглашивачима, распитујући се за неке детаље.
Чини ми се трећег, четвртог дана од разговора са Зораном, на Купујем-Продајем, појавио се оглас који је објавио Дејан из Обреновца.
На слици сам видо мотор у изванредно очуваном стању. Назвао сам га и чуо сам да га је управо увезао. Замолио сам га да се стрпи с продајом за дан, два да ја мало размислим.
Требало је видети како затворити финансије, шта са старим мотором...
Мој проблем био је повратак с 4Т на 2Т мотор. Међутим, финансије су превагнуле.
Мотори у огласима 30-40 КС коштали су од 2.800 до 3.700 евра у том тренутку.
Ја сам веровао да за моју хонду могу да добијем 2.000 евра и то би значило да треба још доста да додам, а при том, купио бих мотор тежак око 100 кг! То је био други ограничавајући фактор због потапања крме мог чамца услед велике тежине.
И тако сам преломио и назвао Дејана у четвртак прошле недеље и рекао му да рачуна да сам мотор купио, а да ћу доћи у суботу да договоримо детаље.
Била је то, практично, куповина на невиђено али обзиром да сам хонду купио пре четири године од њега и да сам имао с њим добро искуство, одлучио сам да тако поступим.
У суботу смо ЗоранТ, Милета и ја отишли у Обреновац да видимо мотор.
Изгледао је као из радње.
Нисам се погађао с Дејаном, уплатио сам му износ који смо договорили и тако је читава прича завршена.
Остало је да извршим упис - управо сам се вратио из капетаније, где ме је поново дочекало мало изненађење.
Наиме, тражено ми је да мотор донесем код њих, да они очитају бројеве!
На моју срећу, имао сам свеже фотографије у телефону и ипак смо све завршили без одласка у Сланкамен, скидања и допремања мотора. Хвала им на разумевању.
Пре пола сата, уплатио сам око 6.000 данара на име такси: одјава старог мотора, упис новог, разлика у порезу због разлике у снази, а унео сам и промену у полису осигурања (за ово нисам ништа доплатио, само су у полису унели нове податке).
И ето, то је прича.
Никакве посебне припреме није било, ништа није посебно за мене спремано.
Рекли би људи: "Сложиле се коцкице у једном тренутку".
На моју срећу, управо у овом тренутку, наш колега наутичар је одлучио да њему за нови чамац треба јачи мотор и помислио је да би мој одговарао.
И ето, ја у истом дану купио себи јамаху и продао хонду.
Остаје да сутра одем у капетанију да однесем оверене вирмане и преузмем измењену пловидбену.