E, ovako treba... > Honda
Honda BF15 i Yamaha FT9,9
(1/1)
Kapetan:
Ako neko moze da razjasni sta je bolje za Deplasmanca od 3 tone 8 metara duzine...
Ono sto me zanima jeste koliko snage vredi gear ratio koji je kod ove honde 13:27 a kod Yamahe 13:38
Max RPM kod Honde je 4500-5500 RPM
Max RPM kod Yamahe je 5000~6000RPM
Honda BF15 prezentacija http://www.honda-marine.com/modelDetail.aspx?modelGroup=BF15
Yamaha FT9,9 prezentacija http://www.yamaha-motor.co.uk/products/marine/outboards/four_stroke/ft60_ft8.jsp?view=tech_specs
a evo i ovde
HONDA
ENGINE
Type 4-Stroke OHC Twin Cylinders
Displacement 350 cc (21.4 cubic inches)
Bore & Stroke 59 x 64 mm (2.30 x 2.51 inches)
Full Throttle RPM Range 4500-5500 RPM
HP Rating @ Propshaft 15HP @ 5000 RPM
Induction Scavenging SOHC
Valves per Cylinder 2
Fuel Delivery Single Venturi
Ignition System Programmed Ignition System
Starting System Manual/Electric
Lubrication Wet Sump
Cooling System Water Cooled
Alternator Electric 12 Amps (148 Watts) Manual 6 Amps (76 Watts)
Trim Range 4 Stage 8°-12°-16°-20°
Tilt Range 72°
DRIVE
Gear Ratio 2.08:1 (13/27)
Gear Shift F-N-R
Propeller BF 4 Blade Aluminum 9 1/4 x 8 inches
Propeller BFP 4 Blade Aluminum 10 x 7 5/8 inches
DIMENSIONS
Recommended Transom Height (S) 381 mm/15 inches
(L) 508 mm/20 inches
(X) 535 mm/25 inches
Dry Weight Tiller (Man) (S/L) 46/49 kg - 101/108 lbs.
Dry Weight Tiller (Elec) (S/L) 49.5/52.5 kg - 109/116 lbs.
Dry Weight (Power Tilt) (L/X) 59.5/62 kg - 131/136 lbs.
Dry Weight Tiller RC (S/L) 58/59.5 kg – 128/131 lbs.
YAMAHA
FT9.9G
Specifications: -
Engine Type: 4-Stroke / 2 Cylinders in-line
Bore and Stroke: 56mm x 43mm
Displacement: 212cm3
Performance (mid): 7.3kW/5500 rpm
Full throttle operating range: 5000~6000rpm
Weight (standard model): 44.3 kg
Carburation: 1 carb.
Fuel Tank Capacity: Separate, 12 litres
Oil Capacity: 0.8 litres
Lubrication System: Wet-sump
Ignition System: CDI/Computer
Lighting Coil / Alternator: 12V - 6A
Gear Ratio 13:38
Starter System: Manual (GM), Electric (GE)
Trim: Manual (GM) (0°,4°,8°,12°,16°) depending on model, Power Tilt (GEP)
deda:
Uvek biram Yamahu!!Nekako mi se cini da je pouzdanija,kvalitetnija itd.!!!Posto skidas "sundjer" okaci tvoj motor[al' sam dosadan]sa rib-a i imaces predstavu koliko ti treba!Nista jednostavnije!!Koliko znam YamaHA 9,9 KS je predvidjena da "gura" do 5t tereta!
deda:
Yamaha je Yamaha :) Ustvari,neko voli kolac sa cokoladom neko bez :smile:
Darkobp:
Svaki majstor ce reci Honda je Honda i ona je kategorija za sebe i za stepenicu iznad svih ostalih bar po kvalitetu i dugovecnosti al u ovom tvom slucaju mislim da bih Jamaha ipak bila bolji potez bas zbog razlike u prenosnom odnosu :good:
Svejedno koji god izabrao oplatices ga za najvise 1god za razliku u potrosnji od Evinrude-a :lol: :lol: :lol:
maki69:
Kapetane kao sto su svi ovde naveli za deplasmansko korito najbolji je izbor FT9.9 HIGH THRUST(Visok potisak),ali veruj mi NE ovaj najnoviji model koji se trenutno nudi FT9.9G EL(Elekr.start duga noga) jer je 212cm3 i puni 6A koji se prodaje u RODICU koji je olaksan i ustrojen.Potrazi da ti se nabavi FT9.9DEL 323cm3 10A ona je za extremnija guranja.Nazovi Vladu u Futog i pitaj ga kolika je izmedju njih razlika u snazi,punjenju.Kad stavis jednu pored druge mislis da je 25ica vizuelno koliko je veca glava i deblja grba ispod glave.Ja je posedujem i govorim ti iz licnoga i prijateljskoga iskustva.Potrazi i kupi motor sa slovnom oznakom DE.tel. 011 / 2021888 Yamaha Srbija imali su je na lageru svojevremeno i bila je 3140e.Pitaj Ratka u Galiji da je nije dobijo polovnu.
Navigacija
[0] Indeks poruka
Idi na punu verziju