Autor Tema: uporedjenje motora  (Pročitano 11763 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže GAGULIN

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 12
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #45 poslato: 04, 08, 2009, 13:01:01 posle podne »
hvala drugari ja u marini wagon pa kad ste blizu javite se da zalijemo :drinks: :drinks:

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #46 poslato: 05, 08, 2009, 00:40:21 pre podne »
bio mi je Robert juce,zapusio se karburator verovatno je upalo neko trunje iz rezervoara
skinuli smo motor pa je Robert kod njega ocistio sad leti i prede odusevljen sam

Znaci covek je odradio posao kako treba, ipak je bolje sto ga nisi zaobisao.  :good:
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #47 poslato: 06, 08, 2009, 00:09:52 pre podne »
Šalu na stranu, Honda je ipak najbolji 4t motor. Za deplasmanca se ne bih mnogo premišljao.
Ali, koliko sam shvatio, čovek je tražio motor sa kojim bi mogao i glisirati na metalnom čamcu od 6m.
Tu E-tec nema konkurenciju u kategoriji do 40ks.
Postoje i drugi 2t motori sa direktnim ubrizgavanjem, kompresorima, nadpunjenjem, kao Mercury Optimax, Yamaha HPDI, Selva DFI, i svi imaju isti problem. Struja koju proizvode motori manji od 40ks nije dovoljna za pokretanje i stabilan rad sistema za ubrizgavanje goriva.
Jedino je Evinrude rešio ovaj tehnički problem i ponudio E-tec motore od 25 i 30ks.

Što se potrošnje E-tec motora tiče, naišao sam na jednom hrvatskom nautičkom forumu na izjavu da E-tec od 50ks na čamcu tipa Fisherman , troši oko 7-8l/sat WOT!!!  :good: :good:
Evinrude ima i niz drugih prednosti, nije mu potrebno razrađivanje, znači odmah pun gas, a elektronika motora se brine o ostalom. 3 godine bez održavanja. Naši serviseri najverovatnije nemaju pojma o E-tecu, sva sreća što se Evinrude praktično ne kvari. Uostalom, tu se popravka svodi na sledeće: Priključiš dijagnostiku, ustanoviš kvar, promeniš čitav sklop, gotovo! Ako si u garanciji- sve ok, ako nisi....... :shout:

Ako pričamo o novim vanbrodskim motorima, sa namenom za glisersku plovidbu, onda je 4t motor promašena investicija, teži, lošije ide, zahtevan i skup za održavanje, podložniji kvarovima. Prednost manje potrošnje i buke u poređenju sa 2t motorima se istopila pojavom E-tec motora.

Za deplasmance, pogotovo snage do 25ks, 4t motori su bez konkurencije, i svakako najbolji izbor.
Sam izbor marke je više stvar ličnog afiniteta, razlike su veoma male.
 
Sudeći po tvom komentaru,uskoro će svi imati E-tecove,ostali će se ugasiti!!To što ti pričaš je samo puka teorija a ništa realnost.Ja svake godine kad odem na letovanje,obično u Grčku, i pritom nikad ne idem u isto mesto ,obavezno obilazim marine i gledam...Ono što mogu reći je da od novih motora ubedljivo najmanje ima E-tecova a znam i sa par foruma Hrvatskih  da su ljudi imali veelike probleme sa istima od 40-60ks(mislim u Splitu) i jedva ih se ratosiljali.Kad sam bio kod kolege u Osijeku pre mesec-dva,od 2 E-teca,skoro nova, koji stoje u njihovoj marini jedan se prodaje već mesecima i nikako da nađe kupca!Kod mene u NS nema nijedan!
Zato,polako sa hvalom,lično iskustvo je najmerodavnije, a ne marketing proizvođača.

E moj Tygeru, ako ćemo se povesti tom tvojom logikom, onda je najbolji TOMOS!!! Njih još uvek ima najviše!
Svakoj novoj tehnologiji treba vremena da se dokaže i probije na tržištu, a ako je pritom i skupa, to sigurno ne ubrzava proces.
Svi mi znamo da su Mercedes i BMW najbolji, pa opet vozimo uglavnom raznorazne Škode, Renoe, VW-e, i ine jeftinije marke.
E-tec jeste najbolji, ali sigurno ne za svačiji ukus i svačiji džep.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže tyger

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 41
  • Pol: Muškarac
  • Eat,sleep...go fishing
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #48 poslato: 06, 08, 2009, 00:19:13 pre podne »
Što se tiče dzepa,recimo E-TEC 30ks je jeftiniji i od Honde i od Yamahe,al ja sam se ipak odlučio za skuplju opciju i sigurno nisam pogrešio.A E-tec i nije više novitet druže,pa ih opet malo ima.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #49 poslato: 06, 08, 2009, 01:09:26 pre podne »
Ne ,nisi pogrešio, ali ne bi pogrešio ni da si uzeo E-teca. Pre 30 godina ljudi nisu hteli da čuju za novotariju zvanu 4t motor.
Trebalo je preko 15 godina da se 4t motori etabliraju, iako su imali jasne prednosti po pitanju buke, potrošnje, kulture rada...
E-tec se, kao pionir nove 2t tehnologije, pojavio 2003-e, pre 6 godina.
Uostalom, stvarno ne bi trebao da uzimaš Srbiju kao merilo za bilo šta. Ovde većina još uvek misli da je Golf 2 najbolji auto na svetu!
To što ih ovde malo ima je samo dokaz koliko smo mi tromi i spori u prihvatanju progresivnih ideja i proizvoda uopšte.
 
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #50 poslato: 06, 08, 2009, 08:10:10 pre podne »
Mislim da nema razloga da se prepirete, obojica ste u pravu. Nismo mi tromi u prihvatanju novih i progresivnih ideja kada se radi o tehnici, to je vise slucaj u kulturi, filozofiji i politici. Trenutno je bolji izbor 4T Honda ili Yamaha, delovi su dostupni, a majstori su ih savladali u dobroj meri. Upotreba tehnikalija baziranih na novim tehnologijama u Srbiji je vise nego rizicna. Eto sta se desilo Gagulinu, gasi mu se nova Honda  :suicide: , razlog djubre u benzinu (koji je by the way najskupji u malo vecem okruzenju). Ipak treba uzeti u obzir gde se i kako sta koristi, ako i pretpostavimo da je E-Tec klasa Ferarija, postavlja se pitanje sta sa njim ovde i kako, i koliko sve to kosta. Inace Golf 1, a i 2, zasluzuju epitet najboljih automobila ever (naravno pricamo o ovoj napacenoj zemlji i ostalim zemljama treceg sveta), isto kao i Tomos 4. Ovde se vanbrodski motori koriste 30 do 40 godina za razliku od svetskih desetak, bez blama se yamahe stare 20 godina prodaju po ceni od 1200 evra !???? Pitanje je da li nova tehnologija moze da ispuni taj zahtev.   
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #51 poslato: 06, 08, 2009, 13:16:11 posle podne »
pre par dana sam dosao iz hrvatske
60% novih motora je tohatsu
35% honda i jamaha
5% ostali
takva je tamo situacija
verovatno ima veze sa ponudom