Mislim da nema razloga da se prepirete, obojica ste u pravu. Nismo mi tromi u prihvatanju novih i progresivnih ideja kada se radi o tehnici, to je vise slucaj u kulturi, filozofiji i politici. Trenutno je bolji izbor 4T Honda ili Yamaha, delovi su dostupni, a majstori su ih savladali u dobroj meri. Upotreba tehnikalija baziranih na novim tehnologijama u Srbiji je vise nego rizicna. Eto sta se desilo Gagulinu, gasi mu se nova Honda :suicide: , razlog djubre u benzinu (koji je by the way najskupji u malo vecem okruzenju). Ipak treba uzeti u obzir gde se i kako sta koristi, ako i pretpostavimo da je E-Tec klasa Ferarija, postavlja se pitanje sta sa njim ovde i kako, i koliko sve to kosta. Inace Golf 1, a i 2, zasluzuju epitet najboljih automobila ever (naravno pricamo o ovoj napacenoj zemlji i ostalim zemljama treceg sveta), isto kao i Tomos 4. Ovde se vanbrodski motori koriste 30 do 40 godina za razliku od svetskih desetak, bez blama se yamahe stare 20 godina prodaju po ceni od 1200 evra !???? Pitanje je da li nova tehnologija moze da ispuni taj zahtev.