Autor Tema: uporedjenje motora  (Pročitano 11768 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #30 poslato: 31, 07, 2009, 12:14:04 posle podne »
Zamisli da kupis nov auto koji skripi i koji se gasi,a ganc nov,pa jel to normalno???? NIKAKO!!!!  :nono:
Juris kod prodavca gde si ga kupio :punish:

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #31 poslato: 31, 07, 2009, 12:26:52 posle podne »
Ne razumem kako skripuce ? A sto se gasa tice on se steluje vrlo jednostavno,srafcigerom.Da nemas neki predmet oko srafova-stega za pricvrscivanje motora za camac pa stvara taj zvuk vibrirajuci ? Ne sekiraj ,se sigurno nije nista sa motorom,nov je.

Kazi mi jel izglisiras pri vecem gasu,kako ti sve izgleda ?

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #32 poslato: 31, 07, 2009, 16:35:22 posle podne »
 :suicide: :suicide: :suicide:

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #33 poslato: 31, 07, 2009, 16:56:41 posle podne »
stigla honda
ferrari leti,malo mi skripuce motor,i na malom gasu se gasi da li je to normalno


Ne ni jedno ni drugo nije normalno, prosto mi je to neverovatno za Hondu. Ne secam se kad sam video potpuno nov motor, ali nikako ne bi smeo da se gasi. Obavezno zovi servis i pitaj sta se to desava, jbg mozda je i normalno dok se ne razradi, ali mi to nesto vise ide uz talijanske i rumunske proizvode  nego uz japanske. Jel si ti to servisirao, Honda se, cini mi se automatski gasi pri malom pritisku ulja. Moj ti je savet da ne stelujes nista ako ne znas. Posle ce tebe da nabede da si ga sam sjebao, ako ne valja.

Citat
Koliko ja znam najblizi serviser ti je Robert iz Zemuna*-ZAOBIDJI GA.Kad dodjes do redovnih servisa pentu u gepek i pravac Futog kod Vlade.Ovo ti pricam iz iskustva .

Ja sa Robertom i Matijom imam samo dobro iskustvo. Pojasni zasto da ih zaobilazimo?

 
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže colonelo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 319
  • BG-023 B
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #34 poslato: 31, 07, 2009, 17:48:21 posle podne »
Ako je Honda BF u pitanju nije normalno ni da "skripuce" ni da se gasi na malom gasu. Tu nesto nijue u redu sa gorivom i nista drugo ne bi mogao da bude problem. Daj nam malo opisi kako se ponasa motor. Sto se tice servisera Elko Futog nije nista bolji od Roberta pa nema razloga da placas gorivo i putarinu do Futoga.
Bolje je ziveti sam nego sa budalama

Van mreže tyger

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 41
  • Pol: Muškarac
  • Eat,sleep...go fishing
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #35 poslato: 31, 07, 2009, 22:58:14 posle podne »
Šalu na stranu, Honda je ipak najbolji 4t motor. Za deplasmanca se ne bih mnogo premišljao.
Ali, koliko sam shvatio, čovek je tražio motor sa kojim bi mogao i glisirati na metalnom čamcu od 6m.
Tu E-tec nema konkurenciju u kategoriji do 40ks.
Postoje i drugi 2t motori sa direktnim ubrizgavanjem, kompresorima, nadpunjenjem, kao Mercury Optimax, Yamaha HPDI, Selva DFI, i svi imaju isti problem. Struja koju proizvode motori manji od 40ks nije dovoljna za pokretanje i stabilan rad sistema za ubrizgavanje goriva.
Jedino je Evinrude rešio ovaj tehnički problem i ponudio E-tec motore od 25 i 30ks.

Što se potrošnje E-tec motora tiče, naišao sam na jednom hrvatskom nautičkom forumu na izjavu da E-tec od 50ks na čamcu tipa Fisherman , troši oko 7-8l/sat WOT!!!  :good: :good:
Evinrude ima i niz drugih prednosti, nije mu potrebno razrađivanje, znači odmah pun gas, a elektronika motora se brine o ostalom. 3 godine bez održavanja. Naši serviseri najverovatnije nemaju pojma o E-tecu, sva sreća što se Evinrude praktično ne kvari. Uostalom, tu se popravka svodi na sledeće: Priključiš dijagnostiku, ustanoviš kvar, promeniš čitav sklop, gotovo! Ako si u garanciji- sve ok, ako nisi....... :shout:

Ako pričamo o novim vanbrodskim motorima, sa namenom za glisersku plovidbu, onda je 4t motor promašena investicija, teži, lošije ide, zahtevan i skup za održavanje, podložniji kvarovima. Prednost manje potrošnje i buke u poređenju sa 2t motorima se istopila pojavom E-tec motora.

Za deplasmance, pogotovo snage do 25ks, 4t motori su bez konkurencije, i svakako najbolji izbor.
Sam izbor marke je više stvar ličnog afiniteta, razlike su veoma male.
 
Sudeći po tvom komentaru,uskoro će svi imati E-tecove,ostali će se ugasiti!!To što ti pričaš je samo puka teorija a ništa realnost.Ja svake godine kad odem na letovanje,obično u Grčku, i pritom nikad ne idem u isto mesto ,obavezno obilazim marine i gledam...Ono što mogu reći je da od novih motora ubedljivo najmanje ima E-tecova a znam i sa par foruma Hrvatskih  da su ljudi imali veelike probleme sa istima od 40-60ks(mislim u Splitu) i jedva ih se ratosiljali.Kad sam bio kod kolege u Osijeku pre mesec-dva,od 2 E-teca,skoro nova, koji stoje u njihovoj marini jedan se prodaje već mesecima i nikako da nađe kupca!Kod mene u NS nema nijedan!
Zato,polako sa hvalom,lično iskustvo je najmerodavnije, a ne marketing proizvođača.

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #36 poslato: 01, 08, 2009, 08:41:33 pre podne »
Ma ne branim ja Elko Futog vec sam samo preneo svoje iskustvo sa Robertom a posle sa pomenutim servisom.Kod Roberta mi se nije svidelo to sto je na prvom servisu sam rekao za nesto sto se po fabrici mora menjati i to u stilu "ma ne menjaj ulje uredu ti je,filter isto,samo teraj".A pri tom mu je filter koji kod njega uzmes 30 EUR !!! Razumem ja da se i na delovima treba zaraditi ali bas 300 %,osecam se kao magarac.E vidis,taj osecaj nisam imao kod Elka.Opet,ogradjujem se od Elka,vidim da neki ni sa njim nemaju lepo iskustvo,jbg.

Ja sam gotovo 100% siguran da je sa motorom sve u redu a moze da se desi kao sto Colonelo kaze da je lose gorivo u pitanju.Dok sam sipao gorivo na pumpi SPEED u Banovcima malo teze sam je palio npr.Cim sam promenio pumpu,sve ok,pali ko mina.

U svakom slucaju konsultacija sa Robertom ili Vladom nebi bila suvisna.

Javi sta se desava.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #37 poslato: 01, 08, 2009, 16:12:46 posle podne »
ma super je robert
za izbegavanje :good:

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #38 poslato: 01, 08, 2009, 23:03:32 posle podne »
ma super je robert
za izbegavanje :good:

  :lol: :lol: :lol:

Van mreže dushann

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 30
  • Brod tip: Čamac sa kabinom
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 6.05m
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #39 poslato: 03, 08, 2009, 02:10:58 pre podne »
Ja sam uzeo Hondu BF 20 početkom maja i vozim je na čamcu od 6m alu. 180 širine i 127cm u patosu, ide jako lepo a i koristi se dosta, nikad mi se nije gasila u radu čak ni kad sam je razradjivao a kad su je puštali prvi put u rad(kupljena kod Vlade u Futogu) odma su mi naštelovali ler gas i rekli da ništa nečačkam bez potrebe!
Mereno GPS-om na mom čamcu max izmerena brzina sa nas 2 u čamcu (do 50 kg tegova, drvene trepne 4mx1m i oprema za pecanje) je bila 43,6 km/h nizvodno:





Čamac (ako nekog uopšte zanima  :smile: ) ovako izgleda: http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=880.0


a možeš i da se zezaš i sa ovakvim stvarima :dance1:


Sve u svemu jako dobar izbor motora i kvaliteta :good: i moram da napišem prezadovoljan sam potrošnjom Honde BF20!


« Poslednja izmena: 03, 08, 2009, 02:23:57 pre podne dushann »

Van mreže GAGULIN

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 12
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #40 poslato: 03, 08, 2009, 10:58:57 pre podne »
gasi mi se na ler gasu,kao da nesto gusi probao sam da nastelujem ali ne ide,zvao sam majstor Nesu sa karaburme ali on neme vremena sutra putuje na more a Robrt je nedostupan
cuo sam da neko popravlja motore kod ade medjice na nekom splavu da li neko nesto zna

Van mreže GAGULIN

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 12
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #41 poslato: 04, 08, 2009, 08:04:48 pre podne »
bio mi je Robert juce,zapusio se karburator verovatno je upalo neko trunje iz rezervoara
skinuli smo motor pa je Robert kod njega ocistio sad leti i prede odusevljen sam
camac sam kupio u b.palanci"MIG" mnogo lepo ide uopste se ne propinje <malo> :good: :good: :drinks: :drinks: :drinks:

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #42 poslato: 04, 08, 2009, 08:26:59 pre podne »
Eto,vidis da nije nista do motora.Generalno, moras voditi racuna gde sipas gorivo kao i to da ne koristis staro gorivo koje ti je npr stojalo duze  vreme.Gorivo koje ti je ostalo na kraju sezone istoci iz rezervoara i neka suv ceka naredno.Posle svake voznje obavezno zatvori ventil na rezervoaru (nemoj zaboraviti da ga otvoris pre voznje).

Kazem ti imao sam problema sa paljenjem kada sam sipao na pumpi speed u Banovcima a kada sam sipao na omv-u palio je iz prve-pa ti sad vidi gde sipas i sta sipas.Suvise su to skupe igracke da bi se zajebavali sa gorivom.

Van mreže tyger

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 41
  • Pol: Muškarac
  • Eat,sleep...go fishing
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #43 poslato: 04, 08, 2009, 09:32:53 pre podne »
Vlado,pa ne sme se zatvarati ventil na rezervoaru !Ako čamac stoji u marini na suncu sad leti a rezervoar u komori može ladno da eksplodira ako mu skroz zavrneš ventil za vazduh!!!

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
Odg: uporedjenje motora
« Odgovor #44 poslato: 04, 08, 2009, 09:53:06 pre podne »
Meni rezervoar stoji u komori na krmi zadnje 3 godine i to na T-9,a pre toga na smederevcu 1 godinu i jos nije eksplodirao.Niti ce ikad.Slobodno posle svake voznje zatvori ventil da nebi vetrilo gorivo a gledaj naravno da ne bude na suncu.Ako bas hoces mozes svakih 2-3 dana popustiti malo taj ventil i to je sve.

U svakom slucaju rezervoari nece eksplodirati od toga. :good: