E, ovako treba... > Vanbrodski motori

uporedjenje motora

<< < (3/11) > >>

colonelo:
SAMO HONDA  :good: :good:  :dance: :dance:

Darkobp:
Glas za Hondu :good:
Vlada iz futoga je i zastupljen serviser za njih i jako je ozbiljan majstor,i najmanji sraf ces kod njega naci!!!

Madaaa,razmotri opciju E-teac-a,to je jako dobar motor!!!

A opet u Merkury-u su Tohashu-ve motori unutra i one su 1.klasne masine i na njega ti je cak i 5god garancije to i nije nimalo malo!!!

U danasnje vreme neces pogresiti sta god da uzmes(sem onog Parsuna :lol:) sve su to lepi motori,nijanse su razlike!!!

SALE NB:
Šalu na stranu, Honda je ipak najbolji 4t motor. Za deplasmanca se ne bih mnogo premišljao.
Ali, koliko sam shvatio, čovek je tražio motor sa kojim bi mogao i glisirati na metalnom čamcu od 6m.
Tu E-tec nema konkurenciju u kategoriji do 40ks.
Postoje i drugi 2t motori sa direktnim ubrizgavanjem, kompresorima, nadpunjenjem, kao Mercury Optimax, Yamaha HPDI, Selva DFI, i svi imaju isti problem. Struja koju proizvode motori manji od 40ks nije dovoljna za pokretanje i stabilan rad sistema za ubrizgavanje goriva.
Jedino je Evinrude rešio ovaj tehnički problem i ponudio E-tec motore od 25 i 30ks.

Što se potrošnje E-tec motora tiče, naišao sam na jednom hrvatskom nautičkom forumu na izjavu da E-tec od 50ks na čamcu tipa Fisherman , troši oko 7-8l/sat WOT!!!  :good: :good:
Evinrude ima i niz drugih prednosti, nije mu potrebno razrađivanje, znači odmah pun gas, a elektronika motora se brine o ostalom. 3 godine bez održavanja. Naši serviseri najverovatnije nemaju pojma o E-tecu, sva sreća što se Evinrude praktično ne kvari. Uostalom, tu se popravka svodi na sledeće: Priključiš dijagnostiku, ustanoviš kvar, promeniš čitav sklop, gotovo! Ako si u garanciji- sve ok, ako nisi....... :shout:

Ako pričamo o novim vanbrodskim motorima, sa namenom za glisersku plovidbu, onda je 4t motor promašena investicija, teži, lošije ide, zahtevan i skup za održavanje, podložniji kvarovima. Prednost manje potrošnje i buke u poređenju sa 2t motorima se istopila pojavom E-tec motora.

Za deplasmance, pogotovo snage do 25ks, 4t motori su bez konkurencije, i svakako najbolji izbor.
Sam izbor marke je više stvar ličnog afiniteta, razlike su veoma male.
 

samardza:
honda i samo honda

Vlada 69:
Tako je Sale.Evo jedan primer:
moj kolega ima Evinrude e-tec 90 ks kupljen pre dve godine u Argu.Drzi ga na moru u CG .Zavrsila prosla sezona i covek hoce da ga konzervira i na opste cudjenje u CG ne postoji servis koji poseduje takav uredjaj koji je neophodan za konzervaciju i sve ostalo.To je koliko sam shvatio neki elektronski uredjaj koji poseduje samo ovlasceni servis u  Beogradu.
I covek sta ce,nazad motor u Srbiju ! Ne znam dali se u medjuvremenu nesto promenilo ali ovo je veliki problem.Umesto da uzivas sa njim tebi se svake godine desava problem oko servisa itd.Ne secam se koja je cena te konzervacije bila ali znam da nije bilo naivno...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju