E, ovako treba... > Brodski motori

Marinizacija automobilskih motora

<< < (57/60) > >>

djera1:
Mesecar o ovome ima pravi stav.  Coveka treba podrzati i pomoci savetom a on to i ocekuje od forumasa koji su optimisti i imaju neko iskustvo. hi

zankiki:
Ma ja pordržavam ovo 100%, svaka čast na entuzijazmu, ideji i umeću da se to sve izvede.
Sto puta kad gledam neke dobre masjtore kako rade, kažem da je to umetnost.

Ali i dalje tvrdim da to nije način da se čovek naplovi i uživa na vodi.

zankiki:
Sad kad je mesechar pokrenuo priču oko marinizacije, setih se ove priče DJmicka.

Zna li neko kako se završilo?

Djmicko:
Sa velikim zakašnjenjem počinjem sa pripremom za ugradnju passatovog motora 1.6 D.Ovde ću zakačlti par slika vezanih za marinizaciju,kao i slike pripremljenih elemenata vezanih za ugradnju.
Kako je poprilično neobičan način ugradnje,otvorio bih novu temu sa naslovom:Ugradnja stabilnog motora sa sporohodnom elisom.Od novotarija biće: Motor sa klasičnim menjačem i diferencijalom ,kovanje elise 25 x 31",bunar u čamcu,plastični vodeni ležajevi,uređaj za pritiskanje kvačila (već ugradjen) i ujedno kočenje elise,radijator kao izmenjivač toplote,traktorski reduktor kao odrivni ležaj i još ponešto.

broker975fx:
Ne razumem sve ovo, hajde motor ali vezu motora izvoditi na ovaj nacin mi nije nikako jasno. Sto bre ne kupis cestitu kopcu i zavrsis mnogo lakse kulturnije i bezbednije pricu. Jednog dana ces zeleti da prodas brod i da li mislis da ce neko ceniti tvoj pronalazacki duh a ti kako hoces u svakom slucaju srecno

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju