E, ovako treba... > Brodski motori

Marinizacija automobilskih motora

<< < (47/60) > >>

Djmicko:
                                Namera koja bi trebala da stane u 500 evrića ?

           Ugradnja stabilnog motora u čamac dužine 10 m i širine u tabanu 2,5 m

                                                     Projektni zadatak
1.Iskoristiti krmenu nepotopljivu komoru  (koja inače ne služi ničemu)
2.Izrada kobilice u delu ispod nepotopljive komore (Dužine oko 2 m)
3.Ugradnja kečevog polovnog benziskog motora sa pogonom na benzin i tng zajedno sa menjačem i diferencijalom (ceo auto košta oko 200 eura)
4.Iskoristiti fabričku poluosovinu zajedno sa diskom i kleštima (za kočenje osovinskog voda)
5.Preko  elektromagnetne spojnice i automobilskog amortizera koristiti inerciju osovinskog voda za kvačilo i kočenje istog (spojnicu koristiti od neispravnog kompresora klime)
6.Izrada i ugradnja vodenog rezervoara od lima # 3 mm dimenzije 700 x 300 mm i visine 350 mm sa rupičastim dancem zavarenim na korito čamca debljine # 6 mm dimenzije 750 x 350 mm i polopca sa dihtungom istih dimenzija  ( Izmenjivač toplote )
7.U vodeni rezervoar smestiti bakarnu spiralu f 15 do 20 mm za hlađenje motora sa odavanjem toplote oko 24 kw
8. U vodeni rezervoar smestiti bakarnu spiralu za hlađenje ulja f 12 mm
9.U vodeni rezervoar ugraditi malu kaljužnu pumpu 12 v za hlađenje izduvne grane ( ne mora da bude impelerska )
10.Osovinski vod od starog hidrauličnog klipa sa odrivnim ležajem i stop biksnom od industrijske vodene pumpe f 40 mm
11.Moćna elisa obzirom na mali broj obrtaja ( oko 350 ob/min) smeštene ispod   krmenog izpačenog poda
12 Ugradnja rezervoara za gas 80 l ispod krmenog izpačenog poda ( Iznad vode)
13.Ugradnja rezervoara za benzin (iskoristiti rezervoar za gas dobijenim uz auto) smeštenim takođe ispod krmenog izpačenog poda .
14.Izrada i ugradnja moćnog kormila od čelika 10 mm prikačenog na već postojeći hidraulični klip
15. izrada i ugradnja noževa od stirije (zbog eventualng zaprtljavanja elise) kao i poklopca iznad elise, koja se inače nalazi ispod  krmenog izbačenog poda.


zoki novus:
Vrlo,vrlo interesantan nacin razmisljanja...
Bice ovde lepe polemike

Bucho:
Da li je ovo samo tvoja teorija ili je vec isprobano. Ako je neko to vec isprobao, malo detaljniji opis daj i neku sliku. Ako je samo teorija, opet malo detaljniji opisi i eventualno crtez-skicu i sve je podlozno diskusiji. Ovde bar ima vrhunskih improvizatora koji mogu od babe da naprave devojku. A drugo tj. prvo, predstavi se ko si i odakle si plovis li .....i  dobro dosao. 114

zankiki:
Možda jeste zaimljivo, samo je pitanje šta se želi postići.
Ako se želi na miru uživati i ploviti, već postoje rešenja koja se uglavnom koriste.
Ako se želi majstorisati, a ne ploviti, onda je ovo prava stvar  sajkaca

Poenta je da znam nekoliko plovila koja su na sličan način pravljena, pa vlasnici nikad ne smeju da odu predaleko... Odakle ne mogu da se vrate pomoćnim motorom. Uvek nešto zeza, nešto treba doraditi, nešto se pokazalo da tako i nije baš najbolje.

Zoran T:
Stavke 2-4-5-10-11 i diskutabilna 15 su ti najbitnije u celoj prici da bi te 3-4 (ili vise)tone deplasmana pogurali u napred....tih 350 obrtaja jel ti to na radilici ili osovini propelera.....na tih 500e dodaj jos para pa nadji neki polovni  25ks HT i uzivaj...ako nameravas kao sam svoj majstor da se boris s tim daj malo detaljnije skice opis slike...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju