E, ovako treba... > Brodski motori
Marinizacija automobilskih motora
igorbos:
Drugar ima brodic od 10 metara,4.5 tone tezine (kad je prazan).U njemu je 190D motor i Z noga.Motor bez opterecenja i ne na punom gasu (stavljen granicnik na polugu gasa ali ne znam tacno do koliko obrtaja) postize na velikoj vodi 8 km/h uzvodno pri potrosnji od 5l/h.Ne znam hoce li ovo biti od koristi kao neki parametar.
poljo:
--- Citat: vlada747 18, 07, 2012, 16:20:35 posle podne ---Pozdrav svima i izvinjenje sto remetim temu.
Zoke, poslao sam Vam PP pre izvesnog vremena, ali mi niste odgovorili.
Treba mi Vas kontakt u vezi sa elisom.
Pozdrav
Vlada
--- Kraj citata ---
Koliko ja mog druga poznajem on vjerovatno ni pogledao nije u pp od kad je na forumu . Evo broj tel pa ga pozovi :
00387 65530423
Mezija:
--- Citat: stesa 05, 10, 2012, 10:19:40 pre podne ---Pozdrav
Imam metalni brod od 12m tezak oko 7t.U njemu je stari kamionski Cepel motor koji bi ove zime menjao.Sta mislite iz licnog iskusta da li bi Mercedes 250d ili 300d bili adekvatni za moju ladju
--- Kraj citata ---
240 D ima 64 ks a 300 D 79 ks ako mislite motore iz 123- ke bez turbine.
Oba su vrlo pouzdana i laka za maranizaciju .
Ja imam 240 D na camcu od 7,5 m tezak oko 2.5 t ,potrosnja je malo manja od 4l na sat
to je prevelik motor za moj camac .
Uporedite po snazi motora sa vec postojecim ako odgovara oba su za preporuku.
oblak:
Moj brod je 8x3, ima 2,5T i pogoni ga Mercedes 3000 cc turbo disel iz G serije. Ne glisira al ide jako brzo a trosi oko 7-8 L nafte. Marinizacija je vise nego jednostavna, ima izmenjivac toplote, hladnjak za ulje i hladjenje izduvne grane. Sve to komplet za taj motor u Nemackoj kosta ispod 1000 €. Kad saberete motor koji ne prelazi 500€ + 1000€ fabricki komplet za marinizaciju, kompletan poduhvat vas kosta kao obicna penta 10ks.
djedaj:
JNA je koristila dajcove motore - vazdusno hladjenje, Dule ovaj perkins sto je stavio link je dobar, jedino što teško pale. Pošto je u tom brodu već kamionski motor znači da je i ostatak pogonskog odjela prilagodjen sporohodnom dizel motoru . idealno bi bilo ubaciti motor od kamiona Fap 12-13 (Glumac ) jer je u njemu mercedesov motor- 130 konja , čisti dizel (nema grijača ) i Max rpm 2400 , ja sam takav ubacivao u svoj prvi metalni brod i potrošnja je bila oko osam litara pri 12 km/h. Lako ga je marinirati pošto je prilično malih gabarita i čist sa strana i marinirat će ga svaki malo iskusniji majstor.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju