E, ovako treba... > Brodski motori

Marinizacija automobilskih motora

<< < (26/60) > >>

drazeta:

--- Citat: ПЕЦОВ  18, 05, 2009, 23:16:02 posle podne ---ovom gigi treba zabraniti da postavlja slike svojih rukotvorina. :sorry:

--- Kraj citata ---
tako je.dobicemo komplekse

Профа:
VW engine

Neverin:
 Nov sam na forumu, ali ova tema me interesuje duze vremena. Pretrazujem internet i razlicita iskustva u vezi konverzije automobilskih motora u brodske. Dvoumim se izmedju Golfovog motora 1.6D i Polovog motora 1.3D iz 90 i neke.  Kako se pokazao ovaj drugi, dal ga je neko vozio ili servisirao?
  Na slikama iznad vide se dvije pumpe pogonjene na istoj osovini?

stvlada:

--- Citat: Dule  27, 03, 2010, 23:27:49 posle podne ---Jedna pumpa je normalna pumpa za vodu koja tera vodu u zatvorenom sistemu za hladjenje. Druga je impelerska koja  vodu iz reke ili mora povlači kroz razmenjivač toplote (hladnjak) i auspuh čime spečava pregrevanje motora u zatvorenom postoru.
Inače VW je napravio revoluciju marinizacijom svojih motora koji su se i inače pokazali kao pouzdani jednostavni i jeftini za održavanje.
Ako bih ikada više u čamac ubacivao motor to bi bio VW.

--- Kraj citata ---

 :) TDI

Mezija:
Evo kako izgleda izmenjivac toplota pravljen za hladjenje auspuha mariniziranog mercedesa 123.
Nije lep kao Gigin al radice posao.
Deo koji naleze na motor smo iscrtali po dihtungu i isekli na CNC.
Materilal je debeo 9mm al preporucujem deblji.
Rasekli smo stari PP aparat uzduzno i kroz jednu polovinu izbusili rupe da prodju cevi od izduva.
Cevi od izduva smo spojili u jednu zajednicku koja je zatvorena sa jedne strane.(zajednicku sev smo isto rasekli uzduzno zbog lakseg zavarivanja)
Na kraju smo spojili dve polovine PP aparata i zavarili uzduzno.

Ostalo je jos da zavarim holender za dovod impelerske vode i odakle ce voda izlaziti iz izmenjivaca i da je spojim sa izduvom.

Inace cela akcija je kostala manje od 40 eu.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju