E, ovako treba... > Vanbrodski motori

Polozaj vanbrodskog motora pri transportu plovila na prikolici

<< < (2/2)

njegos68:

--- Citat: maverick  18, 04, 2013, 22:18:23 posle podne ---ako je s trimom gore i zakocen ako je bez trima dole

--- Kraj citata ---
a zašto?  sha

Kapetan:

--- Citat: djera1  18, 04, 2013, 18:53:40 posle podne ---TOHATSU izricito zabranjuje transport na prikolici sa podignutim motorom. Verujem da to vazi i za sve ostale motore.

--- Kraj citata ---

djero gresis ... pogledao sam na Tohatsuvom sajtu jedan od manuala :
http://www.tohatsu.com/tech_info/own_man_pdfs/toh_99b_15b_18b_4stroke.pdf

pogledaj stranu 24

ono sto oni kazu jeste da tilt uredjaj nije dovoljno izdrzljiv da podnese tako nesto i da ukoliko prevozis motor mozes da ga postavis u podignut polozaj ali ga moras osgurati sa "transom saver bar"

ovo je transom saver bar



znaci ne radi se o tome da ce motoru biti nesto , vec da je metal od koga je napravljen motor/tilt loseg kvaliteta i da se proizvodjac ogradjuje od eventualnih problema...

njegos68:
takvo pomagalo,ustvari slično tome sam ja napravio za moj motor pri transportu

Kapetan:
evo ga jedan video koji bolje objasnjava uredjaj



Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju